ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ

 

Γράφει ο Ισαάκ Διαμαντίδης

Θυμάμαι περισσότερους από 10 υπουργούς Προεδρίας ή Εσωτερικών ή Αποκέντρωσης να ανακοινώνουν αυστηρά μέτρα για την περιστολή της δαπάνης για τη χρησιμοποίηση των κρατικών αυτοκινήτων. Μας δούλευαν ασυστόλως οι αθεόφοβοι. Κανείς δεν έλαβε μέτρα ή έλαβε χωρίς να παρακολουθήσει την εφαρμογή τους, με αποτέλεσμα το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο.

Παρουσιάστηκε έτσι το φαινόμενο ο δηγοί να χρεώνουν το πτωχευμένο ελληνικό κράτος με χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων έως και 500 χιλιόμετρα τη μέρα για εργασίες άσχετες με την υπηρεσία. Άλλοι χρησιμοποιούν τα υψηλού κυβισμού αυτοκίνητα για τις νυχτερινές εξόδους τους με εκπροσώπους του ωραίου φύλου.

Δικαίωμα να χρησιμοποιούν κρατικά αυτοκίνητα έχουν οι γενικοί γραμματείς περιφερειών, ειδικοί γραμματείς υπουργείων, προϊστάμενοι ειδικών γραμματειών, περιφερειάρχες, πρόεδροι των ανεξάρτητων διοικητικών αρχών, δήμαρχοι, μητροπολίτες, πρυτάνεις ΑΕΙ, πρόεδροι ή διοικητές ασφαλιστικών ταμείων, ανώτατοι αξιωματικοί των τριών κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος και του Πυροσβεστικού Σώματος.

Στα χρόνια της μεγάλης σπατάλης το κράτος πλήρωνε πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια για τα κρατικά αυτοκίνητα. Το 2009 ο Γιάννης Ραγκούσης μείωσε τον αριθμό των δικαιούχων και τα κυβικά των αυτοκινήτων.

Τον Φεβρουάριο του 2012 μπήκε πλαφόν κυβικών στα κρατικά αυτοκίνητα, ώστε να περιοριστεί το κόστος τους κατά 35%, καθώς οι φορολογούμενοι πλήρωναν για τη λειτουργία τους 320 εκατομμύρια τον χρόνο.

Η τελευταία απόπειρα για μείωση των κρατικών αυτοκινήτων ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2015 από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, που ζήτησε τον δραστικό περιορισμό τους.

Το πόρισμα των επιθεωρητών δημόσιας διοίκησης αναμέναεται να είναι καταπέλτης.

Διαβάστε ακόμα:

Ιδού οι μειοψηφίες που κυβερνούν την Ελλάδα