ΣΑΠΑΚΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΚΑ

 

Πίσω από την προσωρινή ρύπανση του Σαρωνικού με το πετρέλαιο του «Αγία ζώνη» βρίσκεται η μόλυνση του ελληνικού κράτους με το λαθρεμπόριο καυσίμων, που δήθεν δε μπορεί να ελέγξει η κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες! Το ναυάγιο έχει αποκαλύψει όλο το σύστημα που στερεί από το δημόσιο ταμείο πάνω από ένα δισ. φόρων το χρόνο. Αλλά, τόσο η κυβέρνηση όσο και η αντιπολίτευση ασχολούνται μονόπαντα με την κηλίδα και σωπαίνουν για το τεράστιο κύκλωμα που αλωνίζει ανενόχλητο. Με διασυνδέσεις στο υπουργείο Ναυτιλίας, στα Τελωνεία, στο Λιμενικό και σε τρία άλλα υπουργεία!

Για να καταλάβει ο αναγνώστης τις εξυπηρετήσεις της κυβέρνησης σε εταιρίες και πλοιοκτήτες, η υποκρισία του κ Κουρουμπλή αποκαλύπτεται με κρότο:

Ο υπουργός Ναυτιλίας, που ωρυόταν χτες στη Βουλή ότι θα φέρει νόμο για αυστηρότερα όρια ηλικίας στα δεξαμενόπλοια είναι ό ίδιος που ζήτησε τον Ιούλιο να μην περάσει κανονισμός των Ελληνικών Πετρελαίων που υποχρέωνε τα ρυμουλκά των δεξαμενόπλοιων να είναι μέχρι 20 ετών και με δύο μηχανές! Ο υπουργός πέτυχε να παραταθεί για ένα ακόμα χρόνο το υπέργηρο των ρυμουλκών μιας μηχανής και να αυξηθεί η ηλικία τους στα 25 χρόνια!

Ο ίδιος υπουργός προανήγγειλε επίσης χτες ότι θα βάλει αυστηρές προδιαγραφές για τους νηογνώμονες, τη στιγμή που έχει καταργηθεί με νόμο η υποχρέωση τέτοιων σκαφών να είναι εγγεγραμμένα σε νηογνώμονες, ενώ ο Ελληνικός Νηογνώμων με ανακοίνωσή του έχει βεβαιώσει ότι το «Αγία Ζώνη» δεν είναι στα μητρώα του!

Ποιος απάλλαξε με νόμο οποιαδήποτε πλοία από την υποχρέωση να είναι εγγεγραμμένα σε νηογνώμονα; Και ποιος δεν φρόντισε για την αλλαγή του νόμου;

Τι ακριβώς δεν ξέρει ο υπουργός; Ότι κυκλοφορούν στη χώρα 90 μικρά δεξαμενόπλοια ανεφοδιασμού, που κατά μερικούς πλοιάρχους πολλά είναι όργανα του λαθρεμπορίου, από τα οποία το 90% είναι σαπάκια; Και ότι η Πανελλήνια Ένωση Ναυτικών το έχει καταγγείλει επανειλημμένως χωρίς αποτέλεσμα;

Ότι η ελεγχόμενη ενημέρωση προς τους πολίτες έχει ρίξει το βάρος στην παλαιότητα του πλοίου και όχι στην αστραπιαία βύθισή του, που είναι αδύνατη χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, ηθελημένη ή λανθασμένη; Είτε έτσι είτε αλλιώς, ύποπτα;

Ότι έπρεπε να πάψει η ισχύς των χαρτιών του άλλου δεξαμενόπλοιου προχτές για να το ελέγξουν πια στα ΕΛΠΕ οι τελωνειακοί, οι λιμενικοί και το υπουργείο για να αποκαλυφθεί ότι έχει μέσα του αδήλωτα καύσιμα, μαζί με εκείνα που άντλησε από το βυθισμένο;!

Ότι ο ιδιοκτήτης του «Αγία Ζώνη» έχει προφυλακιστεί το 1991 για λαθρεμπορία καυσίμων, έχει πιαστεί άλλες δύο φορές, έχει απαλλαγεί με βούλευμα (!) και του έχουν επιστραφεί τα πλοία που κατασχέθηκαν (!) και παρ όλα αυτά το δημόσιο του δίνει άδειες διακίνησης και εμπορίας καυσίμων και διαρκείς παρατάσεις των πιστοποιητικών ναυσιπλοϊας;...

ΣΤΟ LIBERAL.GR η συνέχεια του άρθρου του Γ. Παπαδόπουλου- Τετράδη