ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΟ ΑΙΔΟΙΟ!

 

Η σεξουαλική επαφή είναι μια διαδικασία, έχει κανόνες, απαιτήσεις. Δεν την βγάζεις έξω την τσουτσού και την πλακώνεις την άλλην. Οι στιγμές είναι μαγικές, εννοώ από σένα εξαρτάται να τις κάνεις μαγικές, μοναδικές. Αρκεί να νοιώσεις κι εσύ και η άλλη ότι συμμετέχετε οι δυό σας σε ιεροτελεστία. Το πως θα συμπεριφερθείς το κανονίζεις λαμβάνοντας υπ' όψιν την άλλη, όχι όπως κάτσει το έργο. Το κορμί της ορίζει τη ερωτική σου πυξίδα. Δεν είσαι ίδιος με την θηλυκιά. Κατ' αρχήν, απλή ιστορία για το αρσενικό να φθάσει στον οργασμό. Από την άλλη, το κορίτσι χρειάζεται να διεγερθεί, διαφορετικά δεν θα φθάσει στην κορύφωση.

Δεν ξεχνάς ποτέ την κλειτορίδα πριν μπουκάρεις στον κόλπο. Είναι κάτι περισσότερο από το κλειδί σε μια πόρτα κλειδωμένη. Είναι το αντικλείδι, που θα απελευθερώσει εκείνα τα μηνύματα που επιτόπου αρχίζει να στέλνει ηλεκτρονικά ο εγκέφαλος της γυναίκας για να πάρει φωτιά η φουφού.

Σύμφωνοι, θα ανάψει το αιδοίο αν το χαϊδέψεις, αν το φιλήσεις και ο κόλπος επιτόπου θα γεννήσει τα υγρά της ηδονής. Δεν αγνοείς ποτέ την κλειτορίδα, στο φινάλε χριστιανός είσαι, όχι μουσουλμάνος. Άλλος κόσμος το ισλάμ και επειδή οι φανατίλες του Μωάμεθ θεωρούν ότι οι γυναίκες δεν έχουν δικαίωμα στη σεξουαλική ικανοποίηση, τις κόβουν την κλειτορίδα από πιτσιρίκες. Ακόμα και σήμερα είναι θεσμός στις μουσουλμανικές χώρες να αφαιρούν το γλωσσίδι στο αιδοίο των κοριτσιών 6-8 χρονών, επειδή όταν μεγαλώνουν η αποστολή τους είναι μόνο να γεννάνε παιδιά.

Στο θέμα μας. Παίζεις με την κλειτορίδα, το μουνοκαύλι, το οποίο δεν το πρόσθεσε για πλάκα ο πλάστης στο πιο ευαίσθητο σημείο της Εύας.
Ο μαλάκας θα πει “την πήδηξα την γκόμενα”. Το λέει έτσι επειδή δεν γαμάει. Επειδή δεν γνωρίζει την τέχνη στο γαμήσι. Επειδή ούτε καν έβαλε το μυαλουδάκι να σκεφθεί πως θα ήθελε η άλλη να την ''ψάξει'' σε κάποιες γωνιές του σώματός της. Ως γνήσιος μαλάκας, νούμερο πέντε, της κατηγορίας λεβεντομαλάκας, αυτός πηδάει, δεν να γαμάει. Λες και η γυναίκα είναι ένα εμπόδιο, όχι το πλάσμα με το οποίο θα συνουσιαστεί, θα ενώσει τη δική του ουσία ζωής, τη δική του ουσία ύπαρξης με τη δική της.

“Την πήδηξα...”, σου λέει. “Της τον έχωσα...”. “Της ξέσκισα την τρύπα...”. Όχι, κύριε. Δεν ξηγιέσαι καλά όταν σκέπτεσαι μονάχα να μπεις και να αδειάσεις το σωλήνα σου. Είπαμε. Το έργο θέλει μαστοριά. Υψηλή τέχνη, αν μιλάμε για γαμήσι κι όχι για πήδημα.

 

Διαβάστε ακόμα:

Γιατί το αιδοίο δεν είναι τρύπα