ΜΑΡΚΗΣΙΟΣ ΝΤΕ ΣΑΝΤ: ΓΙΑΤΙ ΝΑ ‘ΜΑΣΤΕ ΚΑΙ GAY

 

Ο Μαρκήσιος Ντε Σαντ, αυτός ο υμνογράφος κάθε σεξουαλικής ανωμαλίας, ήταν ένας μεγάλος επαναστάτης. Μια στιγμή. Όταν τον χαρακτηρίζω επαναστάτη δεν σημαίνει ότι συμφωνώ σε ό,τι έλεγε και έκανε. Δεν αγνοείται, όμως, από κανέναν πια ότι ήταν πρωτοπόρος στο θέμα σεξ και πως στην πράξη έκανε ό,τι με πάθος υποστήριζε.

Στο σεξ, κατά τον Σαντ, από το όνομα του οποίου προέρχεται η ονοματοδοσία στον σαδισμό, όλα επιτρέπονται. Όλα. Πατέρας να το κάνει με την κόρη του, όπως και με το γιό του. Γιος με την αδελφή του. Μάνα με το γιο της. Τα πάντα όλα. Καμμία απαγόρευση για οτιδήποτε.

Παρ’ ό,τι αριστοκράτης ο Ντε Σαντ ήταν στο πλευρό της Γαλλικής Επανάστασης, αλλά λόγω των πολύ προχωρημένων ιδεών του τον κλείνανε συνέχεια στη φυλακή και τελικά πέθανε σε τρελλοκομείο, ενώ μετά από πολλές δεκαετίες αναγνωρίστηκε το λογοτεχνικό του έργο και επιτράπηκε νόμιμα να εκδοθούν τα βιβλία του.

Η τρύπα από πίσω μας είναι κυκλική, στρογγυλή, άρα η ίδια η φύση υποδεικνύει στους άνδρες, που το όργανό τους είναι επίσης κυλινδρικό, να είναι υπέρ της σοδομίας. Αυτό προτείνει ο Ντε Σαντ λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι το σχήμα του αιδοίου δεν είναι «ταιριαστό» με το πέος.

Αναφέρω έναν από τους βασικούς λόγους που οι άνδρες δεν πρέπει να απορρίπτουν το ομοφυλοφιλικό σεξ, κατά τον πανηδονιστή μαρκήσιο. Παρακάτω.

Ο άνδρας και η γυναίκα έχουν μόνον ένα ρόλο στο μεταξύ τους σεξ. Ο ένας εραστής, η άλλη ερωμένη. Το ζευγάρωμα δυο ανδρών υπερτερεί, διότι ο καθένας από τους δυο είναι και εραστής και ερωμένης.

Τρίτο. Η φύση θέλει να έχει έναν έλεγχο στις γεννήσεις. Γι’ αυτό γεννάει τους ομοφυλόφιλους. Άρα, οι gay δεν είναι προς κατηγορία.

Στο τέταρτο επιχείρημα του μαρκήσιου θα κάνει λογοκρισία ο αποδυτηριάκιας. Αναφέρεται στους αρχαίους Έλληνες και στους στρατιωτικούς λόχους εραστών που πολεμούσαν καλύτερα για την ελευθερία. Αν το πιάσουμε αυτό το θέμα, θα ξεφύγουμε.