ΡΗΜΑΓΜΕΝΗ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ

 

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτό το χαμένο κορμί, η γυναίκα σαμιαμίδι με το όνομα Καίητ Μος είναι μακράν η Νο1 μούσα της παγκόσμιας μόδας. Η εκλεκτή σχεδιαστών αλλά και διαφημιστών, που κάθε χρόνο ψάχνουν ποιο είναι το top-model με την πιο ισχυρή επικοινωνιακή δυναμική, προκειμένου να «περάσει» στον κόσμο ένα brandname καλλυντικού, αρωματικού, σεξιστικού πρότζεκτ, από κολώνια μέχρι εσώρουχο, αυτοκίνητο και ποτό.

Το δικό μου το μάτι, ο δικός μου εγκέφαλος βαράει σ’ άλλα κύματα και δεν αντιλαμβάνεται τους ύμνους που γράφουν οι ειδικοί για τη φιγούρα και το πρόσωπο της βρετανίδας θεάς. Ναι, λένε, τα χρόνια του έβγα του 20ου αιώνα και του έμπα του 21ου αιώνα στη παγκόσμια αγορά τα εκφράζει η ανύπαρκτη, λέω εγώ, γυναίκα.

Δεν είναι ταλέντο η κυρία. Είναι το μηδέν. Δεν έχει επαγγελματική συμπεριφορά. Είναι το ρεμάλι. Κι επειδή δεν άντεξε τόσο χρήμα, τόση φήμη, τόσες υψηλές γνωριμίες, δεν μπορούσε να ξεφύγει από την κοκαϊνη. Και το αλκοόλ.

Αυτές τις ημέρες κυκλοφόρησε η βιογραφία της Καίητ Μος. Καταχρήσεις κόντρα στις καταχρήσεις. Ανίκανη να κρατήσει ένα δεσμό με άνδρα. Ανασφαλής, ασυνεπής. Δεν μπορεί να αποφασίσει για τίποτα, ακόμα αν θα πιει ή, όχι καφέ.

Κι όμως, την θέλει το σύστημα. Αυτήν, περισσότερο από κάθε άλλη. Έχει παραξευτυλιστεί στην προσωπική της ζωή. Παραμένει εκλεκτή. Έπαθε, λέει, όταν την εγκατέλειψε ο Τζωνυ Ντεπ. Έγινε ένα κουρέλι. Και το ‘ριξε στα όργια με τον Τζούντ Λω και την γυναίκα του Σάντυ Φροστ. Η σύζυγος του ηθοποιού γοητεύθηκε και δεν μπόρεσε να αντισταθεί σεξουαλικά με την Μος, οπότε και ο Τζουντ Λω μπήκε στο παιχνίδι κι έγιναν τρίο.

Διαβάστε ακόμα:

Οι πιο μεγάλες λεσβίες του Χόλιγουντ