TO ΛΑΓΝΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΕΛ

 

Στο σινεμά η συνταγή είναι γνωστή. Ξεκινάς από το στόρυ. Να παίξεις μια δυνατή ιστορία, που να προκαλεί. Μετά είναι το σενάριο, που θα εκμεταλλευθεί το αβανταδόρικο στόρυ. Η ίδια η ιστορία, δηλαδή, μπορεί να βγει μάπα, όπως και να σε αιχμαλωτίσει. Αρκεί να πέσει σε μάστορα σεναριογράφο.

Για παράδειγμα. Στη νέα ταινία της Ελληνογαλλίδας Αντέλ Εξαρχόπουλος, ένα κορίτσι για πολύ μεγάλες δουλειές στον κινηματογράφο, ερωτεύεται τον παντρεμένο δημόσιο λειτουργό που την αναλαμβάνει. Αυτή είναι στο αναμορφωτήριο και η πολιτεία με τον κατάλληλο άνθρωπο οφείλει να την προετοιμάσει για να ενταχθεί ομαλά στην κοινωνία. Και σκάει καυτός έρωτας ανάμεσα στην ανυπότακτη Αντέλ και τον παντρεμένο κρατικό «κηδεμόνα» της.

Αυτό είναι το στόρυ. Η ιδέα της ιστορίας, την οποία παραλαμβάνει ο σεναριογράφος και την φορτώνει με συγκρούσεις, με προσωπικά ντέρμπυ αλλά και παράνομα μπλεξίματα. Τι ταμείο, όμως, να κάνεις αν η ταινία δεν διαθέτει τον σούπερ παίκτη. Μια Αντέλ Εξαρχόπουλος. Δεν παίζεται το κορίτσι. Από μόνη της είναι μια σχολή. Μια κατηγορία.

Και τεράστιο ταλέντο έχει. Και την θέλει η κάμερα. Αυτά τα μάτια της, αυτό το βλέμμα της Αδελαϊδας χωρίς καμμία προσπάθεια σου δίνει τόσο έντονα κάθε συναίσθημα. Αυτό είναι το μέγα ατού της. Πρόσωπο που γράφει στην κάμερα. Ένα πρόσωπο λάγνο, πεινασμένο, αδικημένο, ολότελα ερωτικό. Δίκαια στη Γαλλία την αναγνωρίζουν για σπουδαία ηθοποιό.

Διαβάστε ακόμα:

Τι λέει η Κιμ Καρντάσιαν για τα βυζιά της