ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ... ΤΖΑΜΠΑ ΡΕΚΛΑΜΑ

 

Η παραδοσιακή εφημερίδα ενημερώνει τον αναγνώστη για τα διανυκτερεύοντα φαρμακεία. Και για τα θέατρα. Και τα νοσοκομεία που σήμερα δέχονται ασθενείς. Και με τα νούμερα που κληρώθηκαν στο λαϊκό λαχείο. Κάποια στιγμή, μετά τα σινεμά, προστέθηκε και η στήλη με τα βενζινάδικα, και δεν ξέρω τι άλλο.

Όλα αυτά, όμως, στο καθαρά πληροφοριακό. Κι όχι στο κραχτό. Όχι στο πρωτοσέλιδο. Κάπου στις μέσα σελίδες και ψάξε να βρεις.

Με τα ιδιωτικά κανάλια στην τηλεόραση, και στη συνέχεια με τα sites, γίνεται κανονική πρώτης βιτρίνας ρεκλάμα στις εφημερίδες, σοβαρές, σοβαροφανείς και πατσαβούρες. Διαφημίζεται η πρώτη σελίδα, ακόμα και η τελευταία κάθε εφημερίδας, πολιτικής και αθλητικής, οικονομικής και κουτσομπολίστικης.

Απίθανο! Ακόμα και εφημερίδες καθημερινές, που σταθερά πουλάνε λιγώτερο από χίλια φύλλα, όπως π.χ. η Αυγή του Σύριζα και η Πράσινη του Γιαννακόπουλου, παρουσιάζονται φάτσα κάρτα κάθε μέρα στα κανάλια και στο διαδίκτυο. Γιατί;

Τζάμπα πρόγραμμα! Άχρηστη ενημέρωση. Όταν, όμως, για να δείξει κάτι που αξίζει, θα χρειαστεί να πληρώσει το κανάλι, ξηγιέται πρωτοσέλιδα και εφημερίδων που δεν έχουν αναγνώστες.

Διαβάστε ακόμα:

ΟΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ