ΑΠΟ ΑΓΓΕΛΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΩΒΡΑΚΟ

 

Με αφορμή τη σύλληψη του Αλέξανδρου Γιωτόπουλου σα σήμερα 19 Ιουλίου, το 2002, σου απλώνω ένα σεντόνι που άπλωσα για πάρτη του μια εβδομάδα αργότερα από το συμβάν. Δηλαδή πριν 14 χρόνια, τέτοιες μέρες.

Δεν το καταλαβαίνω. Πρέπει ο αποδυτηριάκιας να ξεστραβώνει τον κόσμο; Είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει. Δεν παίρνουν χαμπάρι όλοι αυτοί οι μαλάκες που το παίζουν ειδικοί και ειδήμονες και ζαλίζουν τον έρωτα στον κοσμάκη και θα κληθεί πάλι ο αποδυτηριάκιας να δώσει τις δέουσες απαντήσεις και ερμηνείες και εξηγήσεις. Να μπω κατ’ ευθείαν στο θέμα το τόσο πολυσυζητημένο, όμως και τόσο σκοτεινό. Έχουμε και λέμε, λοιπόν, για να αρχίσω αμέσως το ξεστράβωμα.

Την περασμένη Κυριακή στο σεντόνι του ο αποδυτηριάκιας μιλούσε για την αθηναϊκή δημοκρατία και την ίδια ημέρα πέταξε μία ατάκα για την αθηναϊκή δημοκρατία στην συνέντευξή του ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος. Φοβερά πράγματα. Τα διαβάζουν και τα ξαναδιαβάζουν στην αντιτρομοκρατική υπηρεσία, τα μελετούν τα κείμενα του «ΦΙΛΑΘΛΟΥ» για την 17 Νοέμβρη, όμως όπως πάει η δουλειά δεν το αποκλείω να καλέσουν τον αποδυτηριάκια για διαφωτισμό…

Μόνον τα κείμενα του «ΦΙΛΑΘΛΟΥ» να έχει διαβάσει κανείς από τότε που βουτήξανε τον Σάββα Ξηρό και έβαλαν στο χέρι την 17 Νοέμβρη μπορείς να τα καταλάβεις όλα. Όλα; Ναι, όλα… Δίνει, λοιπόν, συνέντευξη σε μία… επαρχιακή εφημερίδα ο Γιωτόπουλος και όοοοοοολοι οι δημοσιογράφοι, όοοοοοολα τα κανάλια κι όοοοοοολα τα ΜΜΕ γενικώς συλλαμβάνονται αδιάβαστοι. Ένα κάρο μαλακίες, μία σούστα αναλύσεις της πλάκας έκαναν όοοοοολοι…

Πριν πατήσω το «ON»στο κομπιούτερ του αποδυτηριάκια, διότι εγώ τον έχω στο κομπιούτερ τον Γιωτόπουλο, θα αναφέρω ένα επιλεγμένο από εμένα απόσπασμα από προκήρυξη της 17 Νοέμβρη, αρχές δεκαετίες ’80. Έγραφε, λοιπόν, σε μία προκήρυξη του ο Γιωτόπουλος: «Λέγοντας οργανώσεις λαϊκής βίας εννοούμε αυτές που στην ουσία κάνουν ένοπλη προπαγάνδα, δηλαδή με μια βίαιη ενέργεια προπαγανδίζουν την αναγκαιότητα της λαϊκής βίας». Τι σημαίνει αυτό; Σκοτώνουμε κάποια χαμούρα του καπιταλισμού για να προκαλέσουμε την προσοχή του κόσμου και στην προκήρυξη που θα βγάλουμε αναπτύσσουμε τις θέσεις μας. Αυτό σημαίνει.

Επί του θέματος τώρα. Γιατί έδωσε συνέντευξη ο Γιωτόπουλος σε μία επαρχιακή εφημερίδα; Από την ημέρα που συνελήφθη στις 18 Ιουλίου ο Γιωτόπουλος δεν μιλάει. Δεν ξέρει τίποτα, δεν λέει τίποτα, δεν σχολιάζει τίποτα και αρνείται τα πάντα. Και ξαφνικά δίνει μία συνέντευξη, μάλιστα σε μια επαρχιακή εφημερίδα. Γιατί;

1.    Μήπως του την βάρεσε τρεις μήνες μέσα σ’ ένα κελί ή, μήπως του γεννήθηκε η επιθυμία κάτι να πει στον κόσμο;
2.    Μήπως ο Γιωτόπουλος έκρινε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να φτιάξει κλίμα για την υπερασπιστική του γραμμή όταν θα έρθει η στιγμή της δίκης;
3.    Μήπως δεν ήθελε να φανεί ότι αυτός κάνει το κορόιδο, ότι κάνει την πάπια όταν πλέον ο Κουφοντίνας ανέλαβε την πολιτική ευθύνη των δικών του πράξεων, κι έτσι έπρεπε να κάνει το ίδιο ή, περίπου και ο Γιωτόπουλος;

Αυτά τα τρία ερωτήματα είναι απλοϊκές προσεγγίσεις στο γιατί ο Γιωτόπουλος, αυτός ο μέγας αρχισυνωμότης έκανε την κίνηση να δώσει συνέντευξη.
Ο αποδυτηριάκιας δεν είναι παληό κομούνι, αλλά δεν είναι και της πλάκας ιστορία δημοσιογράφος. Λοιπόν; Και τα τρία αυτά ερωτήματα, που έχουν λογική, είναι αέρα μπανά. Μιλάμε σοβαρά τώρα. Δεν είμαστε σαν κι αυτούς που βγαίνουν στα παράθυρα των τηλεοράσεων.

Νο 1. Ένας άνθρωπος της κλάσεως Γιωτόπουλου που έζησε συναρπαστικά σενάρια 27 χρόνια με την 17 Νοέμβρη δεν θα επέτρεπε ποτέ στον εαυτό του επειδή είναι απομονωμένος τρία μηνάκια στο κελί να μισοξεμπροστιαστεί, να μισοαποκαλυφθεί… Δεν είναι σοβαρές και αξιόπιστες προσεγγίσεις αυτές.
Νο2. Κανένας λόγος δεν συντρέχει να προετοιμάσει την κοινή γνώμη ή, τους αυριανούς δικαστές ο καθοδηγητής. Αντίθετα, στόχος του Γιωτόπουλου είναι να αιφνιδιάσει στην δίκη και τους δικαστές και την πολιτική γραμμή.
Νο3. Ο Κουφοντίνας μίλησε σαν άψογος λαϊκός αγωνιστής, με αξιοπρέπεια, όπως την εννοούν αυτοί της 17 Νοέμβρη, ενώ ο Γιωτόπουλος την βγήκε στην συνέντευξή του με ήξεις αφίξεις… Δεν συμφωνώ με τις ενέργειες της 17Ν λέει ο Γιωτόπουλος, όμως και Δεν καταδικάζω… Από την άλλη το κείμενο της συνέντευξης του είναι καρμπόν, στην σούμα, σαν περίληψη, από αποσπάσματα προκηρύξεων της οργάνωσης.

Πλάκα κάνουμε τώρα; Ένας άνθρωπος που καταδικάζει τις ενέργειες της 17Ν είναι άσχετος, όπως ισχυρίζεται, όταν θυμάται αποσπάσματα προκηρύξεων της οργάνωσης;

Ο Γιωτόπουλος κάνει ένα αντικόλπο. Να πω ποιο. Αφήνει να εννοηθεί με την διαφωνία του με την 17Ν διότι δήθεν οι συνθήκες δεν προσφέρονται για ένοπλη βία και τους πλασάρει ότι όταν προσφερόταν για ένοπλη πάλη τότε συμμετείχε, αλλά μετά έκανε σταματούκα το 1980… Δηλαδή; Ότι, δηλαδή, όταν δεν ήταν πια ώριμες οι συνθήκες μετά το 1980 την έκανα στριφτή εγώ, άρα οι αξιόποινες πράξεις μου έχουν παραγραφεί…

Όλα αυτά είναι για τις φυλλάδες και γενικώς τα ΜΜΕ που στην Ελλάδα είναι της πλάκας. Για τον αποδυτηριάκια δεν ισχύουν το Νο1 και το Νο 3, όπως και το Νο2 αφού δεν υπήρχε κανένας λόγος να ανοίξει τα χαρτιά του ο Γιωτόπουλος. Όπως όλοι οι κομουνιστές από την εποχή του Λένιν έτσι ακριβώς και ο Γιωτόπουλος στην δίκη θα πετάξει όλο το μανιφέστο του κόμματος, θέλω να πω της 17Ν, όταν έρθει η στιγμή της απολογίας. Αυτό που έκαναν όλοι, Πλουμπίδης, Μπελογιάννης, Φλωράκης, Γλέζος για να περιοριστώ στις μεγάλες φίρμες, μέχρι τις τελευταίες δίκες που έγιναν με τους Μπάμπη Δρακόπουλο και Μήτσο Παρτσαλίδη. Όλα, δηλαδή, τα ηγετικά στελέχη του κομουνιστικού κινήματος αυτή την τακτική εφάρμοζαν σαν κατηγορούμενοι. Στην απολογία τους προπαγάνδιζαν την γραμμή του κόμματος.

Πάμε παρακάτω. Οι παληοί αριστεροί διάβασαν την συνέντευξη του Γιωτόπουλου στην εφημερίδα της Λαμίας και έψαχναν να εντοπίσουν τον κωδικό… Ε, βέβαια, κύριοι μαλάκες. Μήνυμα έστειλε ο Γιωτόπουλος με την συνέντευξή του την οποία ο ίδιος έγραψε, σου αποκαλύπτει ο αποδυτηριάκιας. Και τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τις έγραψε ο ίδιος…

Σε ποιον ή, σε ποιους έστειλε το μήνυμά του ο Γιωτόπουλος; Εδώ είμαστε. Και τι αναφέρει το μήνυμα του Γιωτόπουλου που, επαναλαμβάνω, ότι ο αποδυτηριάκιας το έχει ρίξει στο κομπιούτερ και προσπαθεί να το αποκωδικοποιήσει;

Από το 1947 που το ΚΚΕ τέθηκε εκτός νόμου μέχρι το 1974 που νομιμοποιήθηκε οι κομουνιστές είχαν επινοήσει 1.153 τρόπους επικοινωνίας στην Ελλάδα. Πρώτα ξεκίνησαν με τους ασύρματους αλλά γρήγορα κατάλαβαν ότι πιάστηκαν κορόιδο διότι μόλις τους τσάκωνε ο Ρακιτζής τους μπουζούριαζε για κατασκοπία (Βαβούδη, Καλούμενο κ.α.). Τα κομούνια δούλευαν τον ασύρματο για να περνάνε γραμμή, για να δίνουν αναφορά στο ανώτερο κομματικό κλιμάκιο και ο Ρακιτζής τους έλεγε «Κουφάλες, ξερνάτε τα μυστικά του κράτους…».

Τελειώνει, ο λεγόμενος εμφύλιος και ο Ζαχαριάδης το 1950 λέει Ηττηθήκαμε, όμως το όπλο παρά πόδα διότι πρέπει να είμαστε έτοιμοι να ξανακάνουμε ντου. Οι ασύρματοι μπαίνουν στην αποθήκη και η επικοινωνία των μελών του κόμματος γίνεται με την αποστολή στελεχών στην Ελλάδα  (Κολιγιάννη, Γούσια, Καρρά κ.α.). Αυτοί που έρχονται παράνομα στην Ελλάδα έχουν επαφή με τα στελέχη της ΕΔΑ που ήταν η πολιτική εκπροσώπηση στην νομιμότητα και τότε φτιάχθηκαν άλλοι 432.750 τρόποι συνωμοτικοί για την συνεννόησή τους. Από μία αγγελία θανάτου στις εφημερίδες μέχρι ένα σώβρακο κρεμασμένο στο παράθυρο. Η, από μία φράση κλισέ σ’ ένα δημοσιογραφικό κείμενο που επαναλαμβανόταν 3-4 φορές.

Γι’ αυτούς, λοιπόν, που ξέρουν να μπανίζουν και είναι πιο προχωρημένοι από την λιασφά (έτσι την λένε τα αλάνια την ασφάλεια) κι έχουν χαρμανιάσει μ’ αυτή την ιστορία της 17 Νοέμβρη είναι υπερσίγουρο γιατί ο Γιωτόπουλος κατασκεύασε συνέντευξη. Για έναν και μόνον λόγο. Για να στείλει «τηλεγράφημα» κωδικοποιημένο σ’ αυτούς που μπορούν να το αποκωδικοποιήσουν.

Σε ποιους έστειλε το μήνυμα ο Γιωτόπουλος. Άστο αυτό. Άλλο θέμα αυτό. Μιλάμε τώρα για τους συνωμοτικούς τρόπους επικοινωνίας, τους δεκάδες, τους χιλιάδες τρόπους μυστικούς. Από το απλό σύστημα, δηλαδή, αρχικό γράμμα παρά αρχικό σε κάθε φράση μέχρι τα τρία αρχικά κι ένα έξω ή, φτιάχνεις πρόταση με τη πρώτη λέξη της πρώτης φράσης, μετά την δεύτερη λέξη και ούτω καθεξής. Τρέχα γύρευε, δηλαδή, πώς στο έχει φτιάξει το συνθηματικό η καθοδήγηση.

Και σου γράφει την περασμένη Κυριακή ο αποδυτηριάκιας για την αρχαία αθηναϊκή δημοκρατία και καπάκι αναφέρει στην συνέντευξή του και ο Γιωτόπουλος για την αθηναϊκή δημοκρατία που ήταν από τις τελειότερες που υπήρξαν ποτέ και δεν συγκρίνεται με τις σύγχρονες αντιπροσωπευτικές δυτικές δημοκρατίες και άρα «απέδειξε» ότι μπορεί να διαπράττει φρικαλέα εγκλήματα σε μία δημοκρατία ιμπεριαλιστική… Όλα αυτά τα αναφέρει ο Γιωτόπουλος στην συνέντευξή του και πονηρά σου ρίχνει μία ατάκα για τις σφαγές στη Μήλο και τη Σικελία…

Και τι περιέγραφε ο Θουκυδίδης στην Σφαγή της Μήλου; Έχει μία φράση ο μέγας ιστορικός, ότι «ο ισχυρός κάνει χρήση της δύναμής του και ο αδύνατος εκμεταλλεύεται την αδυναμία του…». ΕΔΩ είναι, λέει ο αποδυτηριάκιας, το τηλεγράφημα του Γιωτόπουλου διότι όσο να ’ναι την πιάνω την δουλειά. Δεν ξέρω, όμως, και σηκώνω τα χέρια μου τι περιλαμβάνει το τηλεγράφημα του Γιωτόπουλου στον άκαπνο μέχρι τώρα άλφα πυρήνα της 17Ν. Τους «λέει» κτυπήστε ή, κάντε γαργάρα; Δεν το έχω αποκωδικοποιήσει το πράμα.

Να πάω παρακάτω; Και το παρακάτω δεν είναι ότι αρνείται ο Γιωτόπουλος ότι είναι αρχηγός της 17 Νοέμβρη. Πώς να το δεχθεί αυτό όταν η οργάνωση δεν είχε αρχηγό!!! Δεν το έπαιζε αρχηγός ο Γιωτόπουλος, αλλά καθοδηγητής όπως έτσι ακριβώς τον είχε ονομάσει ο μάγκας ο Νασιάκος, ο αρχηγός της αστυνομίας.

Μήπως στο τηλεγράφημά του ο Γιωτόπουλος λέει στον γνωστό μόνον σ’ αυτόν αντι-Κουφοντίνα πυρηνάρχη: Αντικατέστησέ με. Μήπως;
Όχι, δεν πάω παρακάτω σήμερα.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 4/8/2002

Διαβάστε ακόμα:

Αγιος άνθρωπος ο Γιωτόπουλος