Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΥΣΙΑΣ (Α' ΜΕΡΟΣ)

 

Για τον γαμιά δεν του φθάνει στο γαμήσι η μία γυναίκα. Ας είναι αυτή η καλύτερη, η πρώτη, η άπαικτη. Γαμιάς είναι και ποθεί και μια ακόμα, κι ας είναι αυτή βήτα εθνικής. Για τον γαμημένο, όμως, του φθάνει και του περισσεύει να τον πηδάει ένα πράμα, είτε αυτό είναι η ομάδα του, είτε κάτι άλλο…, και δεν θα αναφέρω τι μπορεί να ‘ναι αυτό το άλλο, διότι είστε και λίγο ψιλομαλάκες και θα μου μπερδέψετε την κουβέντα. Λοιπόν.

Σε γαμάει η ομαδάρα σου, σου τρώει τα σκώτια, σε λοιώνει, όμως εσύ δεν την αλλάζεις με τίποτα την ποδοσφαιρική σου θρησκεία, αυτή την πνευματική σου αίρεση, ούτε νοιώθεις την ανάγκη να την ντουμπλάρεις, δηλαδή να βγάζεις την αρρώστεια σου, την τρέλλα σου, το μεράκι σου, και σε μια ακόμα ομάδα ποδοσφαιρική γκόμενα. Αποδυτηριάκιας μιλάει και μιλάει για τεράστιες αλήθειες.

Είμαι γαμιάς, κύριε. Μιλάει μέσα μου η φύση μου, το είναι μου. Και μου λέει ότι για να κρατάω την αρμονία μου με τον εαυτό μου, αλλά και την ισορροπία μου με τον περίγυρό μου, και να μην εκτροχιαστώ, να μην παρεκκλίνω σε βίαιες συμπεριφορές, χρειάζομαι και δεύτερη γυναίκα. Και τρίτη. Ίσως και τέταρτη. Κι αν μπορώ, αν έχω τις δυνατότητες τις οικονομικές γιατί όχι να συντηρώ κι ένα χαρέμι. Είπαμε. Δεν είπαμε; Μιλάει η φύση μου. Μιλάει ο γαμιάς που έχω μέσα μου. Και επειδή μιλάει η φύση μου, κάποιοι πονηροί και προχωρημένοι, πολύ πιο μάγκες από εμένα, θα μου πουν… Ποια φύση σου, ρε; Μιλάει η θρησκεία σου. Έχεις την άδεια του Θεού να γαμάς και να κάνεις παιδιά με περισσότερες από μια γυναίκα.

Μιλάει ο αποδυτηριάκιας. Μόνον που ο αποδυτηριάκιας δεν είναι η φύση, ούτε η θρησκεία. Γι’ αυτό ποτέ των ποτών δεν σου λέει τι να κάνεις. Ούτε ποτέ ο αποδυτηριάκιας θα σου πει ποιο είναι το σωστό, ποιο είναι το λάθος. Μιλάει ο αποδυτηριάκιας για έναν λόγο. Για κανέναν άλλο λόγο, κύριοι μαλάκες. Αυτό είναι! Για να σου πει ποιος είσαι και γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι κι όχι αλλοιώς. Για να σου φωτογραφήσει γιατί σου στήσανε αυτές τις θρησκείες, γιατί σου προχωρήσανε αυτές τις κοσμοθεωρίες, γιατί σε καλουπώνουνε σ’ αυτές τις πολιτικές πρακτικές. Λοιπόν.

Είσαι γαμιάς. Είσαι άγριο πράμα, παλόπουστα. Και θα ήθελες μόνον να πηδάς και να ‘σαι αρακτός, όχι παραγωγικός. Να ‘σαι αντιπαραγωγικός. Παράσιτο. Λαμόγιο. Πώς, όμως, θα κονομήσουμε εμείς αν σ’ αφήσουμε, κοπρόσκυλο, έρμαιο στη φύση σου; Δεν είμαστε και μαλάκες να πάμε ενάντια στη φύση σου. Αν το κάναμε αυτό τότε θα ερχόμασταν στην κόντρα μαζύ σου. Οπότε δεν θα μπορούσαμε να σε χρησιμοποιήσουμε.

Ναι, η θρησκεία και το ευλογεί και το επιτρέπει και το ενθαρρύνει. Να έχει ο κύριος, αν γουστάρει, και μια και δυο και τρεις γυναίκες.

Ο αποδυτηριάκιας σήμερα σας απλώνει μια πολύ παληά ιστορία. Αρχαία, πανάρχαια ιστορία. Την πολυγαμία. Όλα τα διέλυσε ο δυτικός πολιτισμός. Η δυτικοποίηση, όμως, ναι μεν έχει διεισδύσει σε κάθε γωνιά της γης, όμως δεν έχει εξαφανίσει την πολυγυνία. Το να έχω πολλές γυναίκες στο μαντρί. Ακόμα και σε χώρες που ο καπιταλισμός, δηλαδή ο οδοστρωτήρας του δυτικού πολιτισμού, έχει ισοπεδώσει παραδόσεις και λατρείες, φαινόμενα ακλόνητα αιώνες να, που ακόμα υπάρχουν άνδρες με δυο, τρεις και πέντε, δέκα ακόμα γυναίκες στο πλάι τους. Και κάθε τόσο σκάει στην παγκόσμια δημοσιότητα μία τέτοια περίπτωση και όλοι οι μαλάκες λένε Απίστευτο, Απαράδεκτο, Ανήθικο, Α…, Α…, Α… Αξ και ξερός, μαλάκα.

Διαβάστε τη συνέχεια του επικού σεντονιού εδώ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 31.01.2010