Προκρίθηκαν στα ημιτελικά Ρεάλ, Παρί, Σίτυ και Τσέλσυ κι έπιασαν δουλειά οι περιττοί. Οι αχρείαστοι. Το ξέρω το έργο, το έχω φάει στη μάπα από πιτσιρικάς.
Ο Ολυμπιακός το ξαναπαίρνει χωρίς αντίπαλο. Όποιος έχει αντιρρήσεις επ’ αυτού, ας αποχωρήσει καλύτερα από την παρέα, μην τσακωθούμε χωρίς να υπάρχει πραγματικός λόγος.
Αυτό που συνέβη στο Άρης-ΑΕΚ μας δίνει την αφορμή να πούμε μια αλήθεια του επαγγελματικού ποδοσφαίρου, από εκείνες που είναι ορατές μόνο στους ψαγμένους.