ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΩ Ο ΠΑΟΚ!

πηγή: Intime
 

Δεν τρέχει τίποτα για την ήττα 2-0 του ΠΑΟΚ από τον Ολυμπιακό. Συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Κι όταν λέω «στο ποδόσφαιρο» εννοώ στο ποδόσφαιρο, όχι την τιμή μας και
την υπόληψή μας. Όχι την τσέπη μας.

Να ξέρουμε τι λέμε. Και 4-0 να έχανε ο ΠΑΟΚ, πάλι δεν τρέχει τίποτα. Σιγά, τώρα! Ούτε η κυβέρνηση θα βάλει κι άλλους φόρους, ούτε θα κοπούν κι άλλο οι συντάξεις μετά την ήττα του ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Ούτε θα μας πάρουν τίποτα χωράφια οι Σκοπιανοί.

Μη σου πω το άλλο. Ότι έχει και το «καλό» του αυτό το σοκαριστικό για τους παοκτσήδες 2-0 του Ολυμπιακού. Να προσγειωθούν! Ότι στόχος δεν είναι να κτυπήσουν τον Ολυμπιακό. Ούτε, βέβαια, να ξεχωρίσουν από τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ.

Οι μεγάλες ομάδες ένα στόχο έχουν. Μόνο έναν! Να ξεπεράσουν την ήττα. Να γίνουν καλύτερες ομάδες, και τα άλλα θα έρθουν μόνα τους.

Ξανά μανά λέω. Δεν τρέχει τίποτα να έχασε ο ΠΑΟΚ από τον Ολυμπιακό. Και επειδή το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο, ας φροντίσουν οι υπεύθυνοι της ομάδας να δουν τι χρειάζεται η
ομάδα.

Το γράφω με μεγάλα γράμματα. ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ομάδες παθαίνουν ΣΥΝΤΡΙΒΕΣ στην έδρα τους. Και καπάκι στη συνέχεια πέφτει ακτινογραφία. Προβληματισμός. Αυτή τη
συμπεριφορά δείχνουν οι μεγάλες, οι σοβαρές ομάδες.

Να το πω κι αλλοιώς. Μια ήττα υπέστη ο ΠΑΟΚ, όπως έχασε και από τον ΠΑΣ Γιάννινα. Τι σημαίνει αυτό; Με την ήττα από τον Ολυμπιακό ο ΠΑΟΚ δεν έχασε κάτι που είχε
κερδισμένο! Δεν πήρε το ντέρμπυ διότι δεν ήταν άξιος να το κερδίσει. Τόσο απλά. Άρα;

Αν πράγματι ο ΠΑΟΚ θέλει να πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα, όχι μόνον... σ' ένα πρωτάθλημα, όχι να εκμεταλλευθεί συγκεκριμένες αδυναμίες των αντιπάλων του, αλλά να
φτιάξει ομάδα με ορίζοντα, τότε οφείλει να «διδαχθεί» από το 2-0 του Ολυμπιακού στην Τούμπα.

Διαβάστε ακόμα:

Καθάρισε ο Ολυμπιακός χωρίς ψαροκασέλες