ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΕΚ ΑΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥ ΤΟΥ ΟΑΚΑ

πηγή: Intime
 

Στο ματς κυπέλλου με τον Ολυμπιακό την περασμένη σαιζόν ο κόσμος της ΑΕΚ τίγκαρε το ΟΑΚΑ. Τρισευτυχισμένοι οι αεκτζήδες από το 1-1 του πρώτου αγώνα στο Καραϊσκάκη και την σπουδαία εμφάνιση έβλεπαν ήδη σαν ισότιμο αντίπαλο τον Ολυμπιακό.

Σήμερα μέχρι πόσο θα είναι... άδειο το στάδιο στο ντέρμπυ ΑΕΚ-ΠΑΟΚ; Δεν είναι μόνον ματς γοήτρου, είναι και βαθμολογικής κρισιμότητας. Είναι και αγωνιστικής επιβεβαίωσης ότι η ομάδα έχει πράγματι αρχίσει να πατάει γερά. Κι όμως, δεν προβλέπεται να βρεθούν στο ΟΑΚΑ περισσότεροι από 20-25.000. Γιατί;

Επειδή στις ελληνικές ΠΑΕ είναι εντελώς απαξιωμένο το κομμάτι Επικοινωνία. Τι πουλάτε, ρε, στους οπαδούς σας; Σκέτο αέρα. Ούτε φασόλια και κομπιούτερ, ούτε σώβρακα και κινητά τηλέφωνα. Το εμπορικό προϊόν μιας ποδοσφαιρικής επιχείρησης, μιας ΠΑΕ, δεν είναι χειροπιαστό. Και στηρίζεται μονάχα στο συναίσθημα, στην οπαδοσύνη. Άρα, για να κερδίσει μια ΠΑΕ το ίδιο το δικό της κοινό, για να «πιάσει» τις ευαισθησίες του, είναι απαραίτητη η δουλειά στον τομέα της επικοινωνίας.

Δεν είναι μαλάκες οι Αμερικάνοι που ποντάρουν πολλά στις δημόσιες σχέσεις με τον πελάτη, στη διαφήμιση, σε ό,τι μπορεί να συνδέει τον καταναλωτή με το προϊόν.

Ζεστός, ζεστότατος ήταν ο κόσμος της ΑΕΚ όταν η ομάδα έπαιζε στην Γ' και την Β' εθνική. Και δικαιολογημένα με το σύνθημα «Ερχόμαστε» περίμενε να κτυπήσουν πρωτάθλημα.

Δικαιολογημένα, αλλά κακώς. Ορθά, ορθότατα η ΠΑΕ δεν προχώρησε σε μεταγραφές εκτός μπάτζετ, αν το έκανε αυτό θα ενεργούσε τυχοδιωκτικά. Πειρατικά. Εκτός πραγματικότητας.

Η συνετή λογική της ΠΑΕ δεν «πέρασε» στον κόσμο. Ούτε καν επιχειρήθηκε κάτι τέτοιο.

Διαβάστε ακόμα:

Γκέλα Κοντονή, δεν έστειλε τον Παναθηναϊκό στα Σκόπια