Ο Σπάθας έπρεπε να διακόψει το παιχνίδι σε βάρος του Ολυμπιακού. Να τιμωρηθεί η θρυλάρα με την ποινή που προβλέπουν τα νέα αυστηρά κόζια, για τον αναπτήρα που πέταξε κάποιος οπαδός στον Κουλιμπαλί. Ετσι λένε οι από κει...
Δεν είπαμε ποτέ ότι πάμε για το 30 στα 30, μας ενημέρωσε ο Σύλβα. Την αλήθεια είπε το παλληκάρι. Ποτέ δεν δηλώθηκε επισήμως κάτι τέτοιο. Ούτε από τον προπονητή, ούτε από τον πρόεδρο. Ενδεχομένως, ούτε από τον Σάββα Θεοδωρίδη. Απλώς καλλιεργήθηκε αυτή η προσδοκία. Δικαίως.
Ο Καρέλης τα κατάφερε! Ποια είναι η επιτυχία του, το μαρτυράει ο συμπαίκτης του Ζέκα. Να φύγει από τον Παναθηναϊκό! «Μπράβο, Νίκο, συγχαρητήρια!!!» έγραψε ο Πορτογάλος Χοσέ Ροντρίγκες, γνωστός σαν «Ζέκα».
Τελικά, κρυφό ταλέντο είναι ο προπονητής του Παναθηναϊκού Αντρέας Στραματσόνι. Δεν γνωρίζω που ανήκει πολιτικά το παλληκάρι, όμως απ' αυτά που λέει μπροστά στην κάμερα αντιλαμβάνομαι πως έχει όλες τις προδιαγραφές να σταδιοδρομήσει στον Σύριζα. Να εξηγήσω.
Ο Μάικλ Εσιέν είναι μεγάλος ποδοσφαιριστής. Πιο σωστά ήταν μεγάλος ποδοσφαιριστής. Σήμερα δεν είναι αυτός που ήταν, διότι είναι 34 χρονών, διότι προέρχεται από τραυματισμό και εγχείρηση.
Για «σήψη και διαφθορά» μίλησε στο πρωτάθλημα της Β' εθνικής ο Κοντονής Σταύρος, που παριστάνει τον υφυπουργό αθλητισμού. Έχει δίκαιο. Και οι πέτρες, και τα μπετά των άδειων γηπέδων το ξέρουν ότι η ιστορία έχει παραγίνει.
Έναν ακόμα ποδοσφαιριστή πήρε ο Παναθηναϊκός. Κι έναν ακόμα. Και τρίτον και τέταρτο. Και δεν σταμάτησε στον πέμπτο. Με τις μεταγραφές Ιανουαρίου ο Παναθηναϊκός αυτοδιαψεύδεται. Ούτε ήταν πλήρης, ικανός να διεκδικήσει πράγματι το πρωτάθλημα.
Είπαμε να τη στήσουνε την κλήρωση του κυπέλλου για να βγουν δυνατά παιχνίδια. Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ-ΑΕΚ. Να περιμένει ματσάρες ο κόσμος, να ανάψουν τα αίματα, διότι το πρωτάθλημα κοιμίζει.
Ποιος διαφωνεί ότι το πρωτάθλημα έχει... τελειώσει; Ότι ο Ολυμπιακός, μάλιστα με διαφορά βαθμών, το έχει ήδη πάρει. Δεν αποκλείεται με περισσότερους από τους 18 πόντους που σήμερα έχει από την δεύτερη ΑΕΚ.
Πρωτάθλημα δεν έχουμε, για να κάνουμε ταμείο. Ποδόσφαιρο της προκοπής, δηλαδή, δεν παίζεται στο πρωτάθλημά μας. Μη σου πω το άλλο, για να συννενοούμεθα. Και μόνον ότι γίνονται αγώνες με άδειες, με γυμνές εξέδρες, φθάνει να πεις ότι πράγματι δεν έχουμε πρωτάθλημα αξιόπιστο.