Με τη ψυχή στο στόμα κέρδισε η ΑΕΚ την Σκόντα Ξάνθη. Γεγονός. Βεβαίως η ΑΕΚ ήταν καλύτερη, είχε κι άλλες ευκαιρίες πέραν από τα δύο γκολ, δεν της δόθηκε πέναλτυ.
Οι άσχετοι έβγαλαν τον εύκολο λόγο τους για πάρτη του ΠΑΟΚ μετά τη νίκη 3-1 στην Τούμπα επί του ΠΑΣ Γιάννινα. Ότι η ομάδα ήταν καλή, καμμία σχέση με το παιχνιδάκι της περασμένης Τετάρτης στην Μυτιλήνη και την ήττα από την Καλλονή. Άρα;
Ο καθένας απλός άνθρωπος έχει τα προβλήματά του, όμως δεν είσαι έξω από την πραγματικότητα αν πεις ότι προβλήματα έχει ακόμα κι ένας Ρονάλντο. Λέω γι' αυτόν τον κακομαθημένο τσογλαναρά.
Να, μια σωστή αντίδραση της εξέδρας. «Ο λαός δεν συγχωρεί...» και το μήνυμα αφορούσε τον Μάκη Ψωμιάδη. Τι θα πει μακαρίτης, σου λένε, και ότι ο νεκρός δικαιώνεται. Ξέρουμε πολύ καλά ποιος ήταν ο Μάκης, ξέρουμε πόσο ζημίωσε την ομάδα, άρα δεν θα τον πούμε «μακάριο» και «μακαρίτη». Σωστό.
Βρωμάει παλαιοκομματισμό η επιστροφή στον ΠΑΟΚ του Νίκου Βεζυρτζή, που κανένας, ίσως ούτε ο ίδιος, γνωρίζει ποια είναι η υπευθυνότητά του. Ποια, δηλαδή, είναι η ευθύνη του. Ποια συγκεκριμένα είναι η αρμοδιότητά του.
Για σκέψου να πάει στην Αγγλία ο Μέσι! Να αφήσει την Μπαρτσελώνα, την ομάδα στην οποία ανατράφηκε και αναδείχθηκε και να παίξει στην Μάντσεστερ Σίτυ. Αναφέρω την συγκεκριμένη, επειδή σύμφωνα με φήμες, με πληροφορίες, με εφημεριδίστικα ρεπορτάζ το έργο έχει μπει στα σκαριά.
Ο Ιβάν Σαββίδης, λέει, στηρίζει τον Ιγκόρ Τούντωρ. Το παραμύθι! Το ότι δεν σουτάρει τον προπονητή που επέλεξε, δεν σημαίνει πως τον... στηρίζει κιόλας. Άσε ότι ο Ιβάν δεν είναι σε θέση να στηρίξει, να υποστηρίξει, να βοηθήσει με όποιον τρόπο τον προπονητή.
Εγώ αν ήμουνα Μαρινάκης θα χάριζα τις 300.000 που όπως υποστηρίζει ο Ολυμπιακός δικαιούται στη μεταγραφή του Βλαχοδήμου στον Παναθηναϊκό. Εδώ ο άλλος, ο Ανδριανόπουλος στην πιο δύσκολη στιγμή της Ιστορίας του Παναθηναϊκού, έσωσε προσωπικά τον αιώνιο αντίπαλο από τον υποβιβασμό.