ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

 

Δεν έφθανε η οικολογική καταστροφή και το σκάνδαλο της διαχρονικής ανοχής της λαθρεμπορίας καυσίμων στο λιμενικό σύμπλεγμα Πειραιάς - Ικόνιο - Ελευσίνα που συντάραξε την κοινή γνώμη και προκάλεσε σοβαρούς πολιτικούς τριγμούς. Ήρθε και η αποκάλυψη ότι το τάνκερ «Lassea», το οποίο επίσημα ανέλαβε την απάντληση του φορτίου καυσίμων από το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη 2», ήταν και αυτό λαθρεμπορικό. Και χωρίς πιστοποιητικά ναυσιπλοΐας και με ανεξήγητο, προς το παρόν, φορτίο καυσίμων στα διπύθμενά του κατά τη στιγμή της εφόδου των λιμενικών επί του σκάφους την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου.

Το «Lassea» βρίσκεται σε καθεστώς κατάσχεσης, ενώ είναι σε εξέλιξη η προανακριτική διαδικασία από τις υπηρεσίες του Λιμενικού.

Σύμφωνα με άριστα πληροφορημένες πηγές, που γνωρίζουν κάθε λεπτομέρεια για τη λειτουργία του λαθρεμπορικού κυκλώματος των πειρατών του Σαρωνικού, το «Lassea» ναυτολογήθηκε από τον... ίδιο τον πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη 2» για να πραγματοποιήσει την απάντληση των καυσίμων από το βυθισμένο πλοίο. Με λίγα λόγια, «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει» κατά τη λαϊκή ρήση.

Το «Lassea», που ανήκει στην εταιρεία «Mare Hellas Shipping», άρχισε επίσημα τη διαδικασία απάντλησης την Πέμπτη που μας πέρασε. Την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου, έπειτα από ρεσάλτο του Λιμενικού επί του «Lassea» διεκόπη η διαδικασία, συνελήφθησαν καπετάνιος και α' μηχανικός, και...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο ZOYGLA,GR