ΣΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΜΠΛΕΓΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

 
Ο Μητσοτάκης είπε στη Θεσσαλονίκη πως θα μειωθεί κι άλλο το φιπιά. Καλό. Θα αποφευχθούν οι ανατιμήσεις; Δεν είναι σίγουρο. Πριν κανά δυο μήνες είχα γράψει, και δεν το παίζω πονηρός ή προφήτης, ότι έρχεται, είναι στο δρόμο η ακρίβεια σε κάποια είδη. Ο πανικός, η ανησυχία στις αλυσίδες των σουπερμάρκετ. Που κολλάει αυτό;
Όταν κανείς μιλάει για οικονομία δεν αγνοεί με τίποτα το κάθε τι που την επηρεάζει. Μπαίνω κατ΄ευθείαν στο θέμα. Δεν κάνει διαφήμιση ο έμπορας, η κάθε επιχείρηση που πουλάει την πραμάτεια της. Η ρεκλάμα στο κάθε προϊόν επιβάλλεται όταν αυτό έχει μεγάλη κατανάλωση. Δύσκολο να συμφωνήσει ο άσχετος, αλλά αυτό συμβαίνει. Πεταμένα λεφτά είναι να διαφημίσει μια επιχείρηση οτιδήποτε όταν η αγορά είναι σφιγμένη.
Τα κανάλια για να επιβιώσουν, μάλλον για να μειώσουν τα έξοδα λειτουργίας, περιμένουν τα πακέτα της διαφήμισης. Στάση εμπορίου καταγράφεται αν αραιώνουν οι επισκέψεις και γίνονται πιο μετρημένες οι αγορές του κοσμάκη στα σουπερμάρκετ. Υγεία οικονομική στο σουπερμάρκετ σημαίνει υγεία και ευρωστία σε πολλές άλλες επιχειρήσεις που ζούνε διότι τροφοδοτούν τα ράφια των σουπερμάρκετ.
Η δημοσιογραφία είναι νεκρή σήμερα. Εδώ και 10 με 15 χρόνια έχει πεθάνει. Επόμενο. Μέσα υπάρχουν, εφημερίδες και ραδιόφωνα, αλλά η μειωμένη εμπορικότητα τους επηρεάζει την ηθική της δημοσιογραφίας. Που κολλάει αυτό; Είπαμε. Όλα έχουν σχέση με κάτι. Πρώτα θα σηκωθεί για τα καλά η αγορά, θα σταθεροποιηθεί, και μετά θα ακολουθήσει η διαφήμιση. Και μετά θα έρθει η σειρά της δημοσιογραφίας να σηκώσει κεφάλι.
Διαβαστε ακομα: