ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΝΤΡΑ Η ΓΚΟΜΕΝΑΡΑ

«Είμαι απογοητευμένη από τους άνδρες! Δεν υπάρχουν άνδρες όπως τους θέλω. Μόνον έναν άνδρα κάθε χρόνο βρίσκω...». Κουβέντα της Τζένιφερ Λώρενς. Μας κάνει πλάκα η σούπερ σταρ; Σε καμιά περίπτωση. Τρελαίνεσαι, σαλτάρεις, από το μπαλκόνι πέφτεις κατ' ευθείαν. Όταν το θηλυκό ηφαίστειο, η γυναίκα που τα έχει όλα επάνω της, ομορφιά, κορμάρα και κυρίως λάμψη, να θέλει να πηδηχτει, αλλά να μην της κάθεται αρσενικός στα μέτρα της.

Ο ΧΑΛΙΑΣ ΕΜΑΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ

“Έτσι θα εξαφανίσετε το ανεπιθύμητο τατουάζ”. Έτσι το γράφουν. Λανθασμένα, βέβαια. Η σωστή διατύπωση είναι η εξής: Πως θα διορθώσετε τη μαλακία που είχατε διαπράξει στο σώμα σας.
 

Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

''Άστο, για μετά το δεκαπενταύγουστο''. Η ατάκα που τρως στη μάπα τούτες τις ημέρες. Από τον αιώνιο Έλληνα. Και όταν λέμε αιώνιο, εννοούμε τον αδιόρθωτο. Του ζητάς να σου κάνει μία δουλειά, υδραυλικός είναι, ηλεκτρολόγος, κηπουρός, μερεμετατζής, οτιδήποτε. Και, παραμονές της Παναγίας, έχει στο στόμα την κασέτα: ''Εντάξει, θα έρθω μετά της Παναγίας''.

ΜΗ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΜΑΣ

Όσο υπάρχουν άνθρωποι, στην ατζέντα είναι γραμμένη και η αυτοκτονία, μάλιστα και από ανθρώπους που δεν πεινάνε, που δεν στερούνται επιτυχίας και φήμης. Η δυστυχία, και μαζί η απόφαση να δώσουν τέλος, κτυπάνε και “ευτυχισμένα” άτομα, κάποια με ζωή ξεχωριστή και ζηλευτή.
 

ΝΑ, Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΜΑΣ!

Εάν στην Ελλάδα είχαμε σοβαρή κυβέρνηση, τότε θα είχαμε και σοβαρή αντιπολίτευση. Αποδυτηριάκιας μιλάει. Δεν γίνεται να διαθέτεις σοβαρή κυβέρνηση από τη μια και από την άλλη να 'ναι της πλάκας η αντιπολίτευση. Ποτέ. Αυτά πάνε πακέτο. Αντιπολίτευση παραμύθι φούρναρης; Το ίδιο και η κυβέρνηση.

Ο ΝΕΓΡΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΤΗΝ ΝΕΓΡΑ

Ο γάιδαρος γουστάρει τη γαϊδούρα. Τι μας λες, ρε αποδυτηριάκια! Για καινούργιο μας λες ότι η γαϊδούρα θέλει τον γάιδαρο κι όχι μια καμήλα. Ότι το άλογο βλέπει τον σκύλο και σκέπτεται τι μαλάκας είναι αυτός.

Εκεινα τα καλοκαιρια…

Vintage: Πάρα πολλές φορές για να ξεφύγω από την σημερινή αισχρή πραγματικότητα διαβάζω παλιά βιβλία, ακούω παλιά τραγούδια και φαντάζομαι πως ήταν τα πράγματα στις υπέροχες δεκαετίες του ΄50 και του ΄60. Ψάχνω και χαζεύω παλιές φωτογραφίες και χάνομαι μέσα στις υπέροχες εικόνες εκείνων των εποχών…

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ

Τέτοιες μέρες, μήνα Αύγουστο το 2014, ο πλανήτης ταρακουνήθηκε με την Αμφίπολη. Μπα!!! Το ξεχάσαμε κιόλας το έργο; Λέω για τις ανασκαφές στο λόφο Καστά, τον αρχαίο τάφο που βρέθηκε και ξανάβαλε παγκόσμια στη σέντρα την Μακεδονία, την Ελλάδα. Έλα, ρε, μεγάλε αποδυτηριάκια να τα πεις όλα, εσύ, μόνον εσύ, γι' αυτό το μέγα εύρημα, που έπαιξε για εβδομάδες πρωτοσέλιδα, χωρίς να δοθεί μια ασφαλής απάντηση.

ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Αυτός είναι ο τόπος μας. Αυτή είναι η κοινωνία μας. Αυτή είναι η μοίρα μας. Να καίγονται εκατό άνθρωποι από μια φωτιά, ενώ θα μπορούσαν να σωθούν όλοι, ούτε ένας να πάει στον άλλο κόσμο, και η κυβέρνηση να λέει, στα ίσα, ξεκάθαρα, αποφασιστικά, κάθετα, όπως έτσι ομιλούν οι έντιμοι και αγνοί πολιτικοί, πως ΔΕΝ φταίμε. ΔΕΝ έχουμε καμία ευθύνη. Ότι όλα λειτούργησαν καλά, σωστά, στο χρόνο τους και αποτελεσματικά.

ΛΥΧΝΙΑ ΣΒΗΣΘΕΙΣΗΣ ΠΑΣ ΚΩ..Σ ΙΔΙΟΣ

Ουδεμία σχέση έχει ο 15χρονος, ο 17χρονος σήμερα με τον συνομήλικο του της πρώτης μεταπολεμικής Ελλάδος. Το μόνο κοινό σημείο είναι ότι και τότε, πριν 60 χρόνια, οι μετακατοχικοί νεολαίοι και σήμερα οι μνημονιακοί έχουν το πουλί τους στα αχαμνά.