Ποιο είναι, λέει, το ιδανικό μέγεθος του πέους σε στύση. Επιτέλους! Σταματημό δεν έχει αυτή η μαλακία, που κάθε τόσο αμολιέται στα μήντια. Και αποδεικνύεται ότι ο αυνανισμός δεν παίζεται μονάχα με την κρεατόβεργα στο χέρι. Ιδιαίτερα ο πανεπιστημιακός, ο ερευνητικός αυνανισμός να δίνει τα ρέστα του σε θέματα γύρω από το σεξ. Άνοιξε η πόρτα μετά τον πόλεμο για να μελετήσουν οι ειδικοί τα σχετικά με τη συνουσία, γιατί να κάνουν καλύτερη τη ζωή μας, αλλά οι δικοί σου μας μπερδεύουν. Σε τίποτα δεν αποφασίζουν οριστικά, όλο την κάνουν γυριστη σε τούτο και το άλλο.
Ένας 43χρονος μέσω facebook γνώριζε τη μια μετά την άλλη κυρίες, κατά προτίμηση ηλικίας 35-40 χρονών. Και αφού είχε διαπιστώσει ότι είναι ψιλοοικονομημένες και ήταν στερημένες ερωτικά. Ο τύπος τα κατάφερνε έτσι ή, αλλοιώς να αποσπά χρήματα από τα θύματα του. Απατεώνας ο κύριος. Καμία αμφιβολία περί τούτου.
Θα μας καταργήσουν και την Ανάσταση του Χριστού. Φως λαμπάδα πασχαλιάτικη ότι προς τα εκεί την πάνε τη δουλειά. Το πρώτο βήμα έγινε κιόλας όταν δημοσίως και επισήμως αποσύρουν την κατηγορία της προδοσίας του Ιησού από τον Ιούδα. Στη συνέχεια θα μας πουν ότι ήταν παραμύθι φούρναρης η Σταύρωση, για την οποία κάθε τόσο σκάει στην πιάτσα και μία αρχαιολογικοεπιστημονικοϊστορική αμφισβήτηση.
Οι ηγέτες τούτου του αχρείου κόσμου οι οποίοι αυτολανσάρονται ως οι πλέον φανατικοί χριστιανοί είναι εκείνοι που ξερνάνε την κόλαση στα Αφγανιστάν και τα Ιράκ, που δεν σταματάνε τις προπονήσεις στα νέα σούπερ οπλικά συστήματα, που υπηρετούν την ανισότητα, όπως την εκφράζει η παραγωγή πλούτου από τη μια και από την άλλη η πείνα εκατομμυρίων ανθρώπων. Ό,τι ήταν να κάνει ο Ιησούς, το έκανε.
Πολλές φορές γυρνάω πίσω το λογισμό μου. Το πόσο πίσω έχει να κάνει με την διάρκεια κάποιας ευχάριστης ανάμνησης. Γιατί άλλο; Να αναπολήσω πράματα που θα ήθελα να μην έχουν συμβεί; Ή μήπως επειδή ο νους μου είναι ανίκανος να διαγράψει τα μαύρα, πρέπει εγώ να τα ξαναφέρνω στο εκράν του μυαλού μου. Δεν ελέγχω το υποσυνείδητο; Κι οι δεκαετίες του '80 ή του '90 δεν είναι δα και τόσο μακρινές.
Δεν συμβαίνει μονάχα στην Ελλάδα. Ο άνθρωπος συνήθως βγάζει τη μικρότητά του απέναντι στον μεγάλο, αν αυτός τον είχε ενοχλήσει προσωπικά. Στα τέτοια μου, σου λέει, αν ήτανε σπουδαίος και πρόσφερε στο γενικό καλό, εμένα με πείραξε στην τσέπη.
Και του χρόνου! Αυτό λέμε. Τέλειωσε κι αυτό το Πάσχα, το φάγαμε κι αυτό, μαζί με το αρνί στη σούβλα εμείς οι σουβλισμένοι από το μνημόνιο Έλληνες, και ευχόμαστε να φθάσουμε στο επόμενο. Αυτό είναι το νόημα της ευχής ''Και του χρόνου''. Να τη βγάλουμε άλλο ένα χρόνο, τουλάχιστον. Μέχρι το προσεχές Πάσχα.
Ο Ιούδας ήταν προδότης διότι το στόρυ χρειαζόταν έναν προδότη. Αυτή είναι η δική μου αλήθεια. Έχω δική μου κρίση και δεν υιοθετώ το κάθε παραμύθι που λανσάρει κάποιος, όποιος κι αν είναι αυτός, άγιος, πατριάρχης, ιστορικός, ερευνητής, κατασκευαστής μύθων. Θα μας τρελάνουν.
Εβδομάδα των Παθών, το λένε, επειδή υπέφερε ο Χριστός μέχρι το τετέλεσται στον Σταυρό καρφωμένος. Και την Ανάσταση του Κυρίου, μάλλον τη λύτρωση του γιορτάζουν οι άνθρωποι, οι οποίοι βέβαια δεν βασανίστηκαν όπως ο Ιησούς, ο οποίος πέταξε στους ουρανούς. Χωρίς να γνωρίζει κανείς αν ο αναστηθείς το πανηγύρισε, όπως οι πιστοί με τα κοψίδια και τα καψουροτράγουδα.
Πήρανε τη θρησκεία από τους Εβραίους, δεν θα σνομπάρανε το εβραϊκό έθιμο της σφαγής του αρνιού. Τι κάνανε οι Εβραίοι και, βέβαια, ό,τι κάνανε έχει κάποια συγκεκριμένη αιτία. Φοβερό, ε; Να το κάνουν και άλλοι, οι επόμενοι, χωρίς να ξέρουν γιατί υιοθετούν το ''έθιμο'', όπως λένε για να δικαιολογηθούν. Τη συνήθεια. ''Το πήραμε από τους γονείς μας'', παπαγαλίζουν. Σύμφωνοι, αλλά να μη ξέρεις και γιατί το κάνεις;