ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ Η ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΤΗΣ ΓΚΟΜΕΝΑΣ

 

Ξεκινώ από συγκεκριμένο γεγονός. Με δικαστική απόφαση, δηλαδή με βούλα της Δικαιοσύνης, για μια φορά ακόμα διεπράχθη η αδικία της αιωνιότητας. Ίσως να μην φταίνε 100% οι κύριοι στην έδρα που δίκασαν, αλλά ο τρόπος που υποστήριξε την αγωγή του εναντίον τριών ερωμένων του ο κατηγορούμενος, ο οποίος είναι παντρεμένος.

Κατ' αρχάς, χίλια συγχαρητήρια στην κερατωμένη σύζυγο, η οποία στο δικαστήριο κατέθεσε ότι «η ανδρική απιστία είναι φαινόμενο αποδεκτό και παραδεκτό...». Η κυρία μ' αυτή τη στάση της δεν συγχώρεσε απλά τον σύζυγό της, αλλά έδωσε το μήνυμα κατανόησης, αλλά και σοφίας, στις γυναίκες της οικουμένης: «Δεν σημαίνει ότι ο άντρας μου με αγαπάει λιγώτερο επειδή λόγω της πολυγαμικής του φύσης του φύλου του έριξε το μάτι του και σε κάποιαν άλλη».

Πώς έχει αυτή η αληθινή ιστορία με δυο λόγια και χωρίς βέβαια να αναφερθώ σε ονόματα, άλλωστε πλησιάζουμε κοινωνικά το γεγονός, καμία πρόθεση για κουτσομπολιό κλειδαρότρυπας. Ο άνδρας είχε εξωσυζυγικές περιπέτειες, με πόσες άγνωστο. Τις τρεις κατηγόρησε επειδή τον κάρφωσαν και γι' αυτό, δικαιολογημένα λέω εγώ, απαίτησε αποζημίωση (!), από τις τρεις ερωμένες του. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο του θύματος, του πολυγαμικού εραστή, οι τρεις γκόμενες του τον εξέθεσαν στην γυναίκα του, αφού της είχαν στείλει επιστολή και την πληροφορούσαν ότι ο άντρας σου σε καρατώνει.

Με το δίκιο του, λοιπόν, ο επιβήτορας στράφηκε δικαστικά εναντίον των τριών κυριών που ξενοπηδούσε. «Μ' αυτά που είπατε με θίξατε, με μειώσατε». Το δικαστήριο, όμως, απάλλαξε τις τρεις πρώην λεγάμενες του, επειδή, λέει, όσα ισχυρίστηκαν ήταν αληθή.

Αυτή δεν είναι δικαιοσύνη! Έτσι λέω εγώ. Να τη βράσω τέτοια δικαιοσύνη. Βεβαίως ο μηνυτής απατούσε την γυναίκα του, όμως αυτό είναι ένα γεγονός προσωπικό! Διαπροσωπικό, ανάμεσα στον παντρεμένο και την γκόμενα, και τις γκόμενες. Με ποιο δικαίωμα η γκόμενα να ρουφιανέψει σε τρίτο πρόσωπο, πολύ περισσότερο στην συμβία του άντρα, μία ευκαιριακή σχέση της με παντρεμένο;
«Θέλω να σε πηδήξω. Μ' αρέσεις, είσαι η γυναίκα που γουστάρω, αν κάνεις κέφι κι εσύ, φύγαμε». Έτσι καθαρά και αρσενικά ξηγιόταν ο τύπος. Και έφτιαχνε τη διαπροσωπική κατάσταση, με την πάσα μία. Έχει μια ιερότητα οτιδήποτε αφορά το προσωπικό θέμα. Το διαπροσωπικό θέμα, κι αυτό αφορά τους δυο. Μονάχα τους δυο. Δεν της έκρυψε ο άντρας ότι είναι παντρεμένος, ούτε της είπε «Όταν σε βαρεθώ, έχεις δικαίωμα να με ξεφωνήσεις». Κατόπιν τούτου, ηθικά και γιατί όχι νομικά, δεν δικαιώνεται η κάθε κυρία να πηγαίνει εν γνώσει της με παντρεμένο, κι αν αυτός μετά από κάποιο διάστημα της δώσει απολυτήριο, εκείνη να τον καρφώνει στην σύζυγο του. Στην γυναίκα της οποία τον άνδρα προσπαθούσε να κλέψει.

Διαβάστε ακόμα:

ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ Ο ΑΝΔΡΑΣ, ΟΧΙ... ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ