ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΚΑΘΕ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

 
Του αρέσει η κυρία που κοζάρει και το πρώτο που σκέπτεται είναι να την είχε στην αγκαλιά σου. Γράψε λάθος! Πέρα για πέρα λάθος είναι ο άντρας. Μην τυχόν και τιν ''συλλάβει'' με το βλέμμα της. Γυναίκα είναι και επιτόπου θα τον “διαβάσει”. Όσο κι αν την κολακεύει ότι την γουστάρει, ότι την φαντασιώνεται τούτη τη στιγμή, η αρσενική του σκέψη θα την ψιλοχαλάσει. Αντιληπτό γιατί;

Το κορίτσι θέλει να κατακτηθεί, που σημαίνει περιμένει πρώτα να πολιορκηθεί, όχι να ανταποκριθεί με την πρώτη. Άρα, ο αρσενικός αποσύρει τον πόθο που φλογοκοπάει στα μάτια του και τον αντικατέστησε με το θαυμασμό. Να αντιληφθεί ότι μαγεύτηκε από αυτήν και η ίδια να πέσει στο συλλογισμό..., “Αλήθεια, τι να 'ναι αυτό που του αρέσει επάνω μου;...”. 

 

Αρκετή είναι η πύρινη ματιά του, για να την βάλει κιόλας στο παιχνίδι. Γιατί να βιαστεί, λοιπόν; Αν δεν είναι του δημοτικού ο τύπος, τότε δείχνει συμπεριφορά παίκτη. Κάνει παιχνίδι της κλάσεως σου.
.

Γυναίκα είναι το πρόσωπο, όχι άλογο, και αποφεύγει να της δώσεις την εντύπωση ότι θέλει να την καβαλήσει. Ότι την βλέπει σαν εμπόδιο που σκέπτεσαι να το πηδήξει. Όχι, αυτά. Δεν φανερώνει τέτοια πράγματα στο βλέμμα σου.

 

 

Η άλλη νοιώθει υπέροχα αν τράβηξε την προσοχή του, η οποία όμως να μην αφορά μόνο το κορμί της, το στήθος της, τα οπίσθια της. Στα συν είναι ακόμα κι αν εκείνη υποπτευθεί ότι εκτιμάς το φόρεμά της. Ακόμα καλύτερα ότι τον κέρδισε η χάρη στις κινήσεις της, η ευφράδεια της, ο τρόπος ομιλίας της.

Η κάθε στιγμή “γράφει” στον εγκέφαλό της. Όταν πια το ραντάρ του παίκτη πιάνει ότι είναι θετικά τα “μηνύματα” που εκείνη εισέπραξε απ΄ αυτόν, τότε με διακριτικότητα ξεκινάει τις ''επιθετικές'' του πρωτοβουλίες. Αυτός έχει τον πρώτο λόγο, όπως ακριβώς επιθυμεί το κορίτσι. Αυτός κάνει παιχνίδι, εκείνη ακολουθεί.

 

Φτάνουν στο κρεβάτι μετά από μια ώρα, μετά από μια εβδομάδα. Άσχετο. Καμία σημασία. Ίσως μετά από ένα μήνα. Επειδή απλά δεν τους προέκυψε ενωρίτερα. Το σημαντικό είναι να ''υποκύψει'' εκείνη, επειδή αυτός με τον τρόπο του, έτσι που οδήγησε την κούρσα, την αντιμετώπισε ως θηλυκό αξιώσεων.

 

Εραστής, τουτέστιν ποιητής. Το υψηλό του επίπεδο το ξεδιπλώνει από την πρώτη στιγμή που θα αρχίσει το νταραβέρι μαζί της. Και τότε ακριβώς βαθμολογείται ο ερωτικός αρσενικός, όχι όταν έρθει η καυτή στιγμή. Όταν η κυρία είναι έτοιμη να δοθεί. Αυτό είναι ένα άλλο κεφάλαιο. Έπεται.
Ο άντρας οδηγεί πάντα με το ταπεινό πατίνι, όχι με γρηγορόστροφο τετράτροχο. Δείχνει να απολαμβάνει κάθε λεπτό μαζί της, χωρίς να βιάζεσαι, αμάν και πότε να την γδύσει. Όχι, πριν έρθει η ώρα. Ακόμα κι αν εκείνη το αποζητάει, αυτός πριν από την διείσδυση συμπεριφέρεσαι λες η κυρία είναι έργο τέχνης. Κι αυτός ένας περιηγητής. Ένας ερευνητής. Τα χέρια του, τα μπράτσα του, το στόμα του, αποζητούν να χαρίσουν σ' εκείνη, αλλά και να αρμέξουν για πάρτη του θησαυρούς της ηδονής, από κάθε γωνιά του σώματος.

Ένα ζωντανό θαύμα είναι το κορμί της. Αληθινό θαύμα και βρίσκεται στα χέρια του. Ένα εικόνισμα είναι και περιμένει να σπαρταράει όσο το γλυκοφιλάει, και το προσκυνάει ως πιστός, όχι ιερόσυλος.

Διαβαστε ακομα:

ΟΤΑΝ Η ΠΟΡΝΗ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ ΑΘΑΝΑΤΟ...