ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΤ' ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

 
Ο Θεός έπλασε την Γυναίκα. Αυτό δεν το συζητάμε με κανένα τρόμπα που λέει τα δικά του. Την έφτιαξε ο παππούλης όπως την θέλουμε και - για να μπούμε κατ’ ευθείαν στο ψητό-  όχι όπως την φαντάζονται οι μόδιστροι. Οι σχεδιαστές ρούχων δεν υπηρετούν την γυναίκα. Αρνούνται την αρχέγονη γυναίκα, διότι οι κύριοι δεν είναι αρσενικοί. Άνδρες είναι οι μαιτρ της μόδας, όχι και αρσενικοί. Να ξέρουνε τι λέμε

Μέγιστη πλαστογραφία στη γη είναι η πλαστικοποίηση της Εύας. Αυτό κατάφεραν οι μόδιστροι, οι ιερείς της μόδας, με τη σιωπηλή ευλογία των συναδέλφων ιερέων της θρησκείας. Την αιώνια γυναίκα γουστάρει ο αρσενικός, να προσκυνήσει τον βωμό της, να ρουφήξει τους χυμούς της, να πιει τη σάρκα της. Όχι να δώσει αγώνα για να κερδίσει τα… κόκαλά της. Τα ελάχιστα κιλά επάνω της.

Ολόγυρα κυκλοφορούν γυναικεία κορμιά μαζικής παραγωγής. Το προϊόν κλωνοποίησης. Γατούλες, και θέλουν να δείχνουν σέξυ, ακόμα και στο χώρο της εργασίας, στο γραφείο. Πριν ακόμα σημάνει καλοκαίρι αρχίζει να βαράει το άγχος με τα κιλά, περισσευούμενα κι όχι. Ψυχολογική η πίεση. Η ψύχωση. Η αγωνία πώς θα εμφανιστούμε αύριο με μαγιώ στην παραλία.

Ποια χούντα και δικτατορία! Την πιο στυγνή κατοχή έχει επιβάλει η δυναστεία των ντηζάινερ. Μπαίνεις στο γυμναστήριο και μπανίζεις ίδιους πωπούς, είτε αντρικοί, είτε γυναικείοι, το ίδιο είναι. Στα Τάρταρα την έστειλαν τη γυναίκα θεά. Και η βαμπ γίνεται βαμπίρ. Σκελετός. Bimbo. Μις Μπιάφρα. Γυναίκες για τα καλλιστεία του Άουσβιτς. Το Νταχάου Look

Χάσαμε την Γυναίκα της θηλυκής αύρας. Τις Μαίρυλιν Μονρώ, Μπριτζίτ Μπαρντώ, Μόνικα Μπελούτσι (φώτο). Και γαμώ το (γράμμα) Μ… Γυναίκες κατ' ευθείαν από τον Παράδεισο. Χαίρεσαι να τις βλέπεις και σκέπτεσαι ότι αυτές, ναι, είναι κανονικές γυναίκες,  έχουν περίοδο, βγάζουν μητρικό γάλα. Ουδεμία σχέση με την ψυχή του μόδιστρου, που είναι άντρας αλλά δεν σκέπτεται σαν άντρας.

Τι συμβαίνει. Οι φλώροι που κυριαρχούν στη βιομηχανίας της μόδας θέλουν ωραία την γυναίκα, όμως ως αντικείμενο, όπως ένα αυτοκίνητο, ένα κόσμημα, ένα έπιπλο στο σαλόνι, ούτε καν στην κρεβατοκάμαρα. Στην πραγματικότητα, κι αυτή είναι η αλήθεια, ο gay μόδιστρος χρησιμοποιεί την γυναίκα για να λανσάρει ένα γυαλιστερό ρούχο, όχι κάποιο ποθητό θηλυκό.

Έχει μίσος για τη γυναίκα ο μόδιστρος. Ό,τι θέλει ας έχει. Γυναικοφοβία, λανθάνουσα παιδοφιλία, φεμινιστικό πανικό. Γιατί να ασχοληθεί κανείς με την όποια σεξουαλική διαστροφή κάποιων επαγγελματιών, είτε σχεδιάζουν ρούχα γυναικεία, είτε προϊόντα sex shops. Απλά σημειώνεις το ιστορικό δεδομένο, ό,τι οι εν λόγω κουνιστοί, από την εποχή της Νταίζης Μαυράκη, της πρώτης μετά τον πόλεμο Σταρ Ελλάς, συνέβαλαν καθοριστικά στο φαινόμενο οι Ελληνίδες να ομιλούν πλέον όπως ο Λάκης Γαβαλάς. Καμία σχέση η Κορίνα Τσοπέη, μια νεράιδα, μια γυναικάρα, μια πριμαντόνα, με την αδενοπαθή γκομενίτσα του σήμερα. 
Γυναίκες θέλουμε, όχι τις κέρινες κούκλες βιτρίνας που μοστράρουν στα κανάλια και τα περιοδικά τις ενδυματολογικές δημιουργίες του αδελφάτου.

Διαβαστε ακομα:

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΣΒΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ... ΣΑΠΦΩ