ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ, ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΗ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ...

 
Η σεξουαλική επαφή είναι μια διαδικασία, με κανόνες, έχει απαιτήσεις. Ο άντρας δεν την βγάζεις έξω και πλακώνει την άλλην. Οι στιγμές είναι μαγικές, και περισσότερο από εκείνον εξαρτάται να τις κάνει μαγικές, μοναδικές. Αρκεί να αντιληφθούν και οι δυο τους ότι συμμετέχουν σε ιεροτελεστία. Το πως θα συμπεριφερθεί ο αρσενικός το κανονίζει λαμβάνοντας υπ' όψιν το πλέον βασικό. Δεν είναι ίδιας κατασκευής άντρας και γυναίκα, φτιάχτηκαν από διαφορετικό καλούπι. Άρα δεν ξεκινάνε και όπως κάτσει. Το κορμί της είναι που ορίζει τη σεξουαλική πυξίδα του άντρα. 
Κατ' αρχήν, απλή ιστορία είναι για τον αρσενικό να φθάσει στον οργασμό. Από την άλλη, εκείνη χρειάζεται να διεγερθεί, διαφορετικά δεν θα φθάσει στην κορύφωση. Γι αυτό ο κύριος δεν ξεχνά ποτέ την κλειτορίδα πριν μπουκάρει στον κόλπο. Είναι κάτι περισσότερο από το κλειδί σε μια πόρτα κλειδωμένη. Είναι το αντικλείδι, απελευθερώνει ''μηνύματα'' τα οποία επιτόπου αρχίζει να στέλνει ηλεκτρονικά ο εγκέφαλος της γυναίκας για να πάρει φωτιά η φουφού.
Βεβαίως θα ανάψει το αιδοίο αν το χαϊδέψει, αν το φιλήσει ο άντρας και ο κόλπος θα αρχίσει να γεννάει τα υγρά της ηδονής. Δεν αγνοεί ποτέ την κλειτορίδα, στο φινάλε χριστιανός είναι, όχι μουσουλμάνος. Άλλος κόσμος το ισλάμ και επειδή οι φανατίλες του Μωάμεθ θεωρούν ότι οι γυναίκες δεν έχουν δικαίωμα στη σεξουαλική ικανοποίηση, τις κόβουν την κλειτορίδα από πιτσιρίκες. Ακόμα και σήμερα είναι θεσμός στις μουσουλμανικές χώρες να αφαιρούν το ''γλωσσίδι'' στο αιδοίο των κοριτσιών 6-8 χρονών, επειδή όταν μεγαλώνουν η αποστολή τους είναι μόνο να γεννάνε παιδιά.
Στο θέμα μας. Παίζει ο αρσενικός με την κλειτορίδα, το ''μουνοκαύλι'', το οποίο δεν το πρόσθεσε για πλάκα ο πλάστης στο πιο ευαίσθητο σημείο της Εύας. Ο της πλάκας θα πει “την πήδηξα την γκόμενα”. Το λέει έτσι, επειδή έτσι το νοιώθει. Επειδή δεν γαμάει. Το δε ρήμα γαμάω-γαμώ έχει ιερότητα και απόλυτη σχέση με τη λέξη Γάμος. Προέρχεται από τη λέξη ''Γάμος'', το ευλογημένο από την εκκλησία μυστήριο, αλλά και το θεμέλιο της Οικογένειας στην πορεία της ανθρωπότητας. Να, όμως, που η θεία λέξη ''γαμήσι'' λερώθηκε. Φτάσαμε να θεωρούμαστε χυδαίοι αν κάνουμε χρήση τούτης της τεράστιας λέξης.

 

Επί του θέματος. Επειδή, λοιπόν, δεν γνωρίζει τη μαστοριά στη σεξουαλική επαφή. Επειδή ούτε καν έβαλε το μυαλουδάκι να σκεφθεί πως θα ήθελε η άλλη να την ''ψάξει'' σε κάποιες γωνιές του σώματός της. Ως γνήσιος μαλάκας, νούμερο πέντε, της κατηγορίας λεβεντομαλάκας, αυτός πηδάει, δεν γαμάει. Λες και η γυναίκα είναι ένα εμπόδιο, όχι το πλάσμα με το οποίο συνουσιάζεται, ενώνει τη δική του ουσία ζωής, τη δική του ουσία ύπαρξης με τη δική της.
“Την πήδηξα...”, σου λέει. “Της τον έχωσα...”. “Της ξέσκισα την τρύπα...”. Όχι, κύριε. Είσαι χυδαίος, το λιγότερο. Δεν ξηγιέσαι καλά όταν σκέπτεσαι μονάχα να μπεις και να αδειάσεις το σωλήνα σου. Η δουλειά είναι τέχνη. Υψηλή τέχνη, αν μιλάμε για συνουσία, για απόλυτη ουσία, όχι για πήδημα.

Διαβαστε ακομα:

ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ... ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ