ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΕΞ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΣΠΟΡ... ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ!

 
Οι ειδικοί επιστήμονες έχουν καταλήξει πως το σεξουαλικό πρωτοφτερούγισμα στον άνθρωπο επέρχεται από την επαφή με το στόμα. Δεν είναι γεννητικό «όργανο» το στόμα, όμως απ' αυτό ακριβώς το σημείο του σώματος ξεκινάει, ασυνείδητα βέβαια, η σεξουαλικότητα του δίποδου. Από τότε που γεννιέται κιόλας, από τότε που αρχίζει να θηλάζει το στήθος της μαμάκας.

Ασφαλώς και είναι σεξ, κανονικό και πλήρες, αυτό που δικαιολογημένα αποκαλείται στοματικό. Επειδή προσφέρει σίγουρα τον οργασμό, τόσο στον άνδρα, όσο και στην γυναίκα. Είτε το στόμα του άνδρα ''δουλεύει'' στο αιδοίο, είτε το γυναικείο στόμα ''αφοσιώνεται'' στο πέος. Σεξ κανονικότατο και επαρκέστατο η ''συνουσιακή'' επαφή με τα χείλη, με τη γλώσσα. 
Στόμα, μετά πρωκτός και βέβαια τα γεννητικά όργανα, πέος και αιδοίο, η αγία τριάδα παραγωγής της σεξουαλικής απόλαυσης. 
Μεγάλη στιγμή και για τους δύο όταν η γυναίκα με τα μάτια καρφωμένα επάνω στο ανδρικό όργανο απλώνει τα χέρια και το πιάνει σε στύση. Τεράστια στιγμή, απαιτεί κινήσεις τελετουργικές μέχρι να πλησιάσουν τα χείλη στο πέος. Είναι δικό της, για πάρτη της, κι αναλαμβάνει εκείνη, όχι εκείνος, να κάνει παιχνίδι. Με τα δάκτυλά της, με τα χάδια, με το στόμα, με τη γλώσσα, με τη φούχτα της, και φιλιά χαρίζει και εισπράττει ηδονή σε ρυθμούς και ένταση που η ίδια αποφασίζει.
Μιλάμε γι' αυτό που πρόστυχα και με γλώσσα του δρόμου αποκαλείται «τσιμπούκι» και «πίπα». Η πεολειξία, λέξη σύνθετη από το πέος και το ρήμα γλείφω (λείχω), αποτελεί ερωτική, έστω σεξουαλική επαφή, υψηλής κλάσεως, και πέρα από τη θεϊκή ηδονή προσφέρει ένα ψυχολογικό, ένα συναισθηματικό δέσιμο ανάμεσα στους δύο. Ο άνδρας νοιώθει πως η γυναίκα είναι πράγματι «δική» του, αφού εκείνη περισσότερο για τη δική του ευχαρίστησή εγκαταλείπει το γυναικείο ταμπού του πεοθηλασμού.
Δεν υπάρχει άνδρας να μην τρελαίνεται όταν βυζαίνει το μόριό του με μισόκλειστα μάτια η γυναίκα. Το καλύτερό του αν εκείνη, έστω και η πρωτάρα στο τρομπάρισμα του πέους, είναι απελευθερωμένη και χωρίς ντροπή, χωρίς δισταγμούς, επικεντρωθεί με εμπνευσμένες κινήσεις στις υπέροχες στιγμές και αυτοσχεδιάζει με τη γλώσσα και τα ακροδάκτυλα .
Δεν χρειάζονται μαθήματα στη γυναίκα. Καμία καθοδήγηση. Χαλαρή και σε θέση βολική, παίζει μουσική, λες και κρατά το κλαρίνο, λες και τα χέρια της έρχονται σε επαφή με τα πλήκτρα του πιάνου. Ο άνδρας περιμένει το χάδι της, το φιλί της στο πέος, ειδικά στο «κεφάλι» του, στους όρχεις βέβαια, ακόμα πιο «κάτω».

Υπάρχουν νευρικές απολήξεις αμέτρητες στο κεφάλι του πέους και στο αιδοίο, το ίδιο και στη γλώσσα, στο στόμα μέσα. Να, γιατί παράγεται υπέρτατη ηδονή από την επαφή του «δωρητή» άνδρα και της «παραλήτριας» γυναίκας. (Η αιδιολειξία, το στοματικό σεξ με τη γλώσσα του άνδρα στο γυναικείο γεννητικό όργανο, είναι άλλο, διαφορετικό κεφάλαιο).

Διαβαστε ακομα:

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ