ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΛΕΣΒΙΑΚΟΥ ΣΕΞ

 

Είδα, έστω καθυστερημένα, την ταινία με την Αντέλ Εξαρχόπουλος. Πώ, πώ, πω… Τι πράμα είναι αυτό! Το αριστούργημα. Λεσβιακό σεξ όχι απλά τολμηρό, αλλά ολότελα αληθινό. Ψιλοβελονιά! Το παραμικρό πλάνο έχει τη σφραγίδα της τελειότητας. Καιρό είχα να δω ταινία τόσο κινηματογραφική.

Γράφω αυτές τις αράδες με αφορμή το θόρυβο γύρω από την ταινία που άρχισε να προβάλλεται στην Αθήνα με πρωταγωνιστή τον οσκαρικό Μπεν Άφλεκ. Κι όλα τα λεφτά είναι αν φαίνεται ή, όχι το πέος του ηθοποιού σε μια σκηνή. Φαίνεται, λένε, όχι δεν φαίνεται.

Δεν χρειάζεται να φορέσεις τρισδιάστατους φακούς στην ταινία που παίζει η εκπληκτική Εξαρχόπουλος. Όλα, κι όταν λέμε όλα, όλα στο γκρο πλαν. Και σε δράση, χέρια, γλώσσες. Και τα δυο αιδοία σε πόλεμο. Το ένα με το άλλο στην κόντρα. Στο τρίψιμο. Δεν έχουν ξαναγυριστεί τέτοιες σκηνές. Η δε ηθοποιός, αυτή η Εξαρχόπουλος η αλήτισσα, με το πρόσωπο το αθώο. Η ανώμαλη. Η ικανή να τα κάνει όλα, να πάει με τον καθέναν, με την καθεμία. Και να ζητάει τα ρέστα, ότι είναι το θύμα.

Θέλω να πω ότι η γαλλική ταινία είναι θεϊκή και σαν πορνό μοναδική. Ποιοτική ασφαλώς. Και, βέβαια, ένα φροντιστήριο της λεσβιακής σεξουαλικής σχέσης. Δεν είναι άδικο, όμως, για τις γυναίκες να μη βλέπουν ένα πέος; Στο σινεμά, στην τηλεόραση, στις διαφημίσεις θα δεις τα πάντα από το σώμα της γυναίκας. Ακόμα και το αιδοίο της. Γιατί, λοιπόν, να ικανοποιείται ο άνδρας στο μπάνισμα του γυναικείου κορμιού και η γυναίκα όχι; Αδικία. Γιατί η γυναίκα και στις ποιοτικές, στις καθωσπρέπει ταινίες να μην έχει την ευκαιρία να απολαύσει με το μάτι ένα πέος, μάλιστα σε στύση.

Είναι ταμπού. Γι’ αυτό έχει πέσει μικροσκοπική ανάλυση στο ένα και μοναδικό πλάνο της ταινίας όπου ο Μπεν Άφλεκ είναι ύποπτος για την εξαφάνιση της γυναίκας του. Φαίνεται ή, όχι το ματζαφλάρι του;

Διαβάστε ακόμα:

Το καλούπι με το πυρ του πειρασμού