Η ΧΥΔΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ

 

Όταν έσκασε μύτη στην πιάτσα ο αποδυτηριάκιας, το Νοέμβριο του 1982, κάποιοι σοκαρίστηκαν. Δικαιολογημένα, από μία άποψη. Ασυνήθιστοι να διαβάζουν σε τυπωμένο χαρτί εφημερίδας γλώσσα, όπως έλεγαν αλανιάρικη, τολμηρή, χυδαία, ωμή. Ο αποδυτηριάκιας έπιασε κοινό όχι τόσο για την καυστική και πιπεράτη γλώσσα του, όσο για το περιεχόμενο της κουβέντας του.

Σήμερα ο αποδυτηριάκιας είναι «ξεπερασμένος» σε ύφος. Διάφοροι τύποι βρίζουν στα ίσα, κάνοντας μία επίδειξη πεζοδρομιακής δημοσιογρφικής αλητείας χωρίς «να λένε» και τίποτα. Βρίζουν για να βρίζουν. Και κόλλησε μιμητικά μια ολόκληρη σχολή χρηστών στο διαδίχτυο.

Εδώ είμαστε. Φοβερά πράγματα. Οχετός σε βάρος του ολυμπιονίκη Ιωάννου Μελισσανίδη, επειδή τόλμησε να χορέψει ζεϊμπέκικο σε σάλα στο Λος Άντζελες, λες και έκανε χορογραφία του Φωκά Ευαγγελινού, σε τραγούδι του Σάκη Ρουβά στη Eurovision. Ήταν μια ατυχής έμπνευση του Ιωάννου, που έτυχε υβριστικότατης υποδοχής στο διαδίχτυο.

Αυτό θέλω να πω. Ο «χυδαίος» αποδυτηριάκιας ποτέ δεν θα έγραφε τόσο «ακραία» και τόσο προσβλητικά, σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον κάποιου, όπως κάνουν σήμερα «δημοσιογράφοι» και χρήστες του ίντερνετ.

«Ιωάννα της Λωραίνης» αποκάλεσαν τον Ιωάννη Μελισσανίδη και «γκεϊμπέκικο» το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας που χόρεψε. Ότι σε περιμένει το Ηρώδειο, και σ' ανώτερα για το Άξιον Εστί, αγορίνα μου, που σου είπαν να κλάσεις κι εσύ έχεσες, ότι ένα κάστρο ακόμα έπεσε, ότι ο Μάνος Λοϊζος, που έγραψε το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας, από τον τάφο του κατέβηκε 100 χιλόμετρα στα έγκατα της γης, για να μη δει το video, κι ένα σωρό άλλα απίθανα με αναφορές σε πρωκτούς, σε αδελφές, ότι στην Συρία όποιος χορέψει έτσι όπως ο Μελισσανίδης, τον ρίχνουν από οικοδομή.

Φρίκη. Κι όλα αυτά γράφονται και διαβάζονται. Σε ευπρεπή, όχι περιθωρειακά sites.

Διαβάστε ακόμα:

Γελοιοποίηση του ζεϊμπέκικου από τον Μελισσανίδη