ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΒΑΛΗΜΕΝΑ ΚΑΛΑΜΙΑ!

 
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ

Το καθιερωμένο ραντεβού μας στο μαγικό κόσμο της τηλεόρασης. Σε μια μικρή και φτωχή αγορά όπως αυτή της Ελλάδας, οι άνθρωποι που ασχολούνται με την τηλεόραση αντιμετωπίζουν τα πράγματα πάρα πολύ σοβαρά. Λες και βρίσκονται στην Αμερική ή στην Αγγλία. Λες και απευθύνονται σε πολλά εκατομμύρια τηλεθεατές. Η φρικτή αλήθεια είναι ότι απευθύνονται σε μερικές χιλιάδες.

Μικρή και φτωχή αγορά η Ελλάδα, με πολλά κανάλια και πολλά καβαλημένα καλάμια. Πολλοί διευθυντές και υποδιευθυντές, πολλοί αρμόδιοι, πολλοί managersexecutives και παρατρεχάμενοι για να αποφασίσουν τι προγράμματα θα δει το Ελληνικό τηλεοπτικό κοινό – και που στην τελική δεν τα βλέπει.

  • Όλη μέρα είναι σκυμμένοι πάνω απ’ τα νούμερα της AGB μη τυχόν δουν κάποια εκπομπή τους να έχει ξεπεράσει το 20%. Και είναι τόσο σκυμμένοι που δεν ακούν καν τους ρεπόρτερ τους να λένε μπούρδες όπως αυτό που άκουσα σε δελτίο ειδήσεων, όπου… “Οι Ουκρανοί καταπολεμάνε τους Ρώσους…”. Έχουν μαζευτεί τόσοι αμόρφωτοι στην τηλεόραση που δεν ξέρεις πια από πού θα σου ‘ρθει!
  • Βγήκαν τα νούμερα για τον μήνα Φεβρουάριο και έδειξαν ότι πρώτο κανάλι είναι το MEGA. Τυχαία διαλέγω μια μέρα (4 Μαρτίου) για να σας δείξω πως πήγαν τα κανάλια

1) MEGA: 14,7%

2) STAR: 13,6%

3) ALPHA: 12,6%

4) ΑΝΤ1: 10,9%

5) OPEN: 10,8%

6) ΣΚΑΪ: 9,9%

7) ΕΡΤ1: 4,9%

Χοντρικά, αν τα προσθέσεις αυτά σου βγάζουν ένα 77% περίπου. Το υπόλοιπο 23% που πήγε; Τι βλέπει;

  • Η νέα σειρά του ALPHA «Τα νεοκλασικά» θα είναι διασκευές κλασσικών και επιτυχημένων ελληνικών ταινιών. Προβλήθηκε ήδη “Ο φίλος μου ο Λευτεράκης” και σημείωσε 15,8%. Πολύ ικανοποιητικά τα νούμερα αν υπολογίσουμε πως αντίπαλος του ήταν το ήδη πετυχημένο σίριαλ του MEGA “Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα” (20,7%).
  • Η Αγγελική Νικολούλη είναι αειθαλής και αξεπέραστη. Το τηλεοπτικό κοινό έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον με τις εξελίξεις στην υπόθεση του θανάτου των τριών κοριτσιών από την Πάτρα, και έφεραν το “Φως στο Τούνελ” πρώτο στις ώρες προβολής του, μια και έκανε 24,8%
  • Σαμπάνιες στον όμιλο Ant1: Το MBC Group – ο μεγαλύτερος Όμιλος media στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική με έδρα το Dubai – εξαγόρασε το 30% του ΑΝΤ1 έναντι 225 εκατ. ευρώ. Ο οποίος Antθα πετύχαινε καλύτερο οικονομικό deal αν φέτος τα πήγαινε καλά στις τηλεθεάσεις.
  • Επίσης να πούμε πως η πλατφόρμα Ant1+ ετοιμάζεται πυρετωδώς. Στην αρχή θα είναι δωρεάν και μετά θα…

H συνέχεια εδώ: ...nikosonline.gr