Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΓΚΑΛΟΠ ΤΗΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΚΡΑΤΙΑΣ

 

Αυτοί που θέλουν σάπιες ντομάτες στη μάπα είναι όσοι ζητάνε από την κυβέρνηση να πάρει μέτρα για τον κορονοϊό. Ντομάτες κι αυτοί που παραμύθι φούρναρης υπηρετούν το λειτούργημα της αντιπολίτευσης, ντομάτες και οι αφελείς. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί να μένει ατιμώρητος, τέλος πάντων να μην έχει κόστος και ο αφελής, και ο μαλάκας, όταν παράλογα και μέσα στη μαλακία του συμμετέχει σε… κοινωνικούς αγώνες, σε κοινωνικές διεκδικήσεις.

Τι, αλήθεια, μπορεί να κάνει το κράτος, το κάθε κράτος στη γη, όταν βρίσκει απέναντι του χιλιάδες κάφρους. Χαϊβάνια σκέτα. Που δεν καταλαβαίνουν. Που δεν θέλουν να καταλάβουν ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ, ναι, υποχρεωμένοι να μη συμπεριφέρονται ΕΧΘΡΙΚΑ, ναι, εχθρικά στους συμπολίτες τους. Πολύ περισσότερο αδυνατεί να δράσει επιβάλλοντας το σωστό το κράτος σε δημοκρατική χώρα. Σε κοινωνία που η κυβέρνηση εκλέγεται από τον κόσμο, άρα είναι υπόλογη και σε κάφρους, και σε μαλάκες. Που πάντα έχουν πιο δυνατή φωνή από τα νορμάλ άτομα.

Έτσι είναι. Ο σωστός άνθρωπος δεν είναι μαλάκας και από χέρι χαμένος μια ζωή. Γνωρίζει πως είναι μάταιο να πάει κόντρα στην οργισμένη μειοψηφία. Στην - από την αντιπολίτευση-  επιδοτούμενη πολιτικά μειοψηφία. Στον παραμύθι φούρναρης πολιτικοποιημένο και κοινωνικοποιημένο χούλιγκαν. Ο οποίος δεν καταλαβαίνει, είτε διότι είναι ντουβάρι, είτε στημένος. Μάταιο. Ματαιότατο. Γι’ αυτό ο σωστός άνθρωπος, αμίλητος, σηκώνει τα χέρια και παραδίδεται στο θηρίο.

Αυτοί που διοργανώνουν διαδηλώσεις σε μέρες πανδημίας, π.χ. πεζοδρομιακές διαμαρτυρίες για τη Χρυσή Αυγή, καταλήψεις στα σχολεία κ.α. τέτοιες γραφικότητες. Αυτοί που είναι εναντίον των… μέτρων είναι εκείνοι που ζητάνε… μέτρα να ελεγχθεί η πανδημία. Να κάνουν τι οι δημόσιες υπηρεσίες, η αστυνομία, τα νοσοκομεία; Να αρχίσουν να κυνηγάνε τον κάθε χάλια με αντικοινωνική συμπεριφορά;

Ε, αυτό είναι αδύνατο! Κανένα κράτος δεν μπορεί να προστατεύσει τους πολίτες, όταν κάποιοι, οργανωμένα ή όχι, δεν γουστάρουν να… σωθούν.

Διαβαστε ακομα:

Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ''ΕΞΩ'', ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ''ΜΕΣΑ''