Η Τούμπα θα είναι τίγκα στο παιχνίδι με τον Άγιαξ. Γνωστό αυτό. Όπως γνωρίζουμε ποιοι ποδοσφαιριστές θα βγουν από την καταπακτή, και τον διαιτητή, και την ώρα θα ξεκινήσει το έργο που θα παρακολουθήσουμε από την τηλεόραση. Αυτό που κανείς στη γη δεν ξέρει, ούτε και μπορεί να προβλέψει, είναι πως θα κυλήσει το ματς και ποιο το τελικό αποτέλεσμα.
Σκέτος τζόγος αυτή η ιστορία με τις κληρώσεις στα κύπελλα Ευρώπης. Ο ΠΑΟΚ αν αποκλείσει τον Άγιαξ θα αντιμετωπίσει την τάδε ομάδα από το δείνα ζευγάρι. Αν περάσει ο Άγιαξ, τότε ο ΠΑΟΚ θα βρεθεί αντίπαλος με τον νικητή άλλου ζευγαριού.
Να τα πούμε χύμα, για το αυριανό παιχνίδι του ΠΑΟΚ στην Τούμπα με τον Άγιαξ. Χαμένος είναι από χέρι. Κι αυτό είναι πολύ καλό, πάρα πολύ καλό για τον ΠΑΟΚ! Όχι για τον Άγιαξ!!!
Χθες Κυριακή στο Λονδίνο. Τελικός του Community Shield στο Ουέμπλεϋ με αντιπάλους την πρωταθλήτρια Αγγλίας Μάντσεστερ Σίτυ και την πρωταθλήτρια Ευρώπης Λίβερπουλ. Δεν μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, ποιος κέρδισε και πως εξελίχθηκε το παιχνίδι. Αυτά τα αφήνουμε σε άλλους.
Κάποια στιγμή στο ματσάκι του Άρεως στη Λάναρκα ο σπήκερ λέει ''Οι Κύπριοι πιέζουν γιατί θέλουν να ισοφαρίσουν... '''. Ανέκδοτο. Ποιοι Κύπριοι; Δεν υπήρχε ούτε ένας Κύπριος στο γήπεδο. Εκτός κι αν ο επαγγελματίας αναφερόταν στην εξέδρα, Αυτοί, όμως, είναι οπαδοί και πιέζουν μόνο με το στόμα, όχι με τη μπάλα στα πόδια.
Έχουμε πάρει πρέφα ότι στον αιώνα μας γαμεί και δέρνει το γυναικείο ποδόσφαιρο; Δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα και παραμένουν ακόμα 50 χρόνια πίσω, όσοι θαρρούν πως η μπάλα είναι σκληρό πράμα, εντελώς αρσενικό και δεν... ταιριάζει στα κοριτσόπουλα. Όσοι τα λένε αυτά έχουν άγρια μεσάνυχτα.
Πολιτικό κόστος, λένε κάποιοι πίτουρες της πιάτσας, θα έχει η νέα κυβέρνηση αν δεν ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα. Αν αρκετές ΠΑΕ αποσυρθούν διότι οικονομικά δεν βγαίνουν.
Στήνεται στην τηλεόραση ο άλλος να δει ποδόσφαιρο, ευρωπαϊκό παρακαλώ ποδόσφαιρο και δεν βλέπει μπάλα. Όχι απλά θέαμα μέτριο, αλλά στην πραγματικότητα μια φτηνή παράσταση που διώχνει τον ποδοσφαιρόφιλο από την τηλεόραση.