Ποτέ άλλοτε ο Ολυμπιακός τέτοια εποχή, πριν καν ξεκινήσει η σαιζόν, δεν έδειχνε τόσο καλός όσο σήμερα. Ένας Ολυμπιακός μάλλον πλήρης και ετοιμοπόλεμος για να περάσει απόψε το πρώτο από τα δύο εμπόδια στο δρόμο για τη συμμετοχή του στους ομίλους του champions league.
Με στόχο να επιστρέψει εκεί που ανήκει, στους ομίλους του champions league, ο Ολυμπιακός δίνει απόψε το πρώτο παιχνίδι με την τσέχικη Βικτώρια Πίλζεν. Έτσι λένε. Ότι ο Ολυμπιακός ιστορικά έχει κάθε δικαίωμα να απαιτεί πρόκριση στην κορυφαία διοργάνωση της ποδοσφαιρικής Ευρώπης.
Έχεις να κάνεις με νούμερα. Λέω για τους χούλιγκαν που εμφανίζονται... ιδεολόγοι ναζιστές, θαυμαστές του Χίτλερ. Και μεγαλύτερα νούμερα είναι εκείνοι οι οποίοι παίρνουν στα σοβαρά τους φανατικούς οπαδούς ποδοσφαιρικής ομάδος, τους δήθεν ακροδεξιούς, εθνικιστές.
Ο ΠΑΟΚ θα ξαναπάρει το πρωτάθλημα. Το πήρε φέτος, δικό του είναι και του χρόνου. Τι να πουν στη Θεσσαλονίκη; Πως δεν το θέλουν. Όχι, το θέλουν. Και να μην το ήθελαν πάλι, θα το ξαναπάρουν.
Είναι πέναλτυ ή όχι; Ούτε η απόφαση του διαιτητή μετράει. Τελεσίδικα θα αποφασίσει βέβαια η μαυροφόρα, αλλά προηγουμένως θα δει, ίσως να ξαναδεί και δυο και τρεις φορές την επίμαχη φάση. Στο μόνιτορ που ο ηλεκτρονικός ''βοηθός διαιτητής''θα του δείξει σε επανάληψη την επίμαχη φάση. Το video assistant referee, δηλαδή το var.
Αυτό θα πει να διαθέτει δικό του κανάλι το αφεντικό της ομάδας. Μεταδίδει απ' ευθείας το παιχνίδι της ομάδας του και με τους δημοσιογράφους του λέει ό,τι θέλει.
Αφού προετοιμάστηκε ο Ολυμπιακός στην Αθήνα και μετά στην Πολωνία και την Αυστρία εμφανίζεται απόψε στο Καραϊσκάκη αντίπαλος στην άλλη ομάδα συμφερόντων Ευάγγελου Μαρινάκη. Την αγγλική Νότιγχαμ Φόρεστ. Ποιον Ολυμπιακό θα δει ο κόσμος, φίλοι και ουδέτεροι; Άγνωστο.
Το λες και πρόβα τζενεράλε το αποψινό παιχνίδι του Ολυμπιακού με την επίσης ιδιοκτησίας Μαρινάκη αγγλική Νότιγχαμ Φόρεστ. Είναι η τελευταία δοκιμή της ομάδας και μ' αυτήν ολοκληρώνεται η προετοιμασία εν όψει της νέας σαιζόν. Θα δούμε, δηλαδή, πόσο μετράει ο νέος Ολυμπιακός; Όχι, βέβαια.
Δεν περιμένουμε να μας το πουν οι μπουκ. Το ξέρουν και οι πέτρες ότι και σ' αυτό το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός είναι εκτός κόλπου. Ούτε καν υπολογίζεται για τον τίτλο.