Παντοτινό θέμα στην Ελλάδα η βία στα γήπεδα. Κι όλοι οι υπουργοί αθλητισμού εδώ και 45 χρόνια φτιάχνουν νόμους και ρυθμίσεις νόμων, για να αντιμετωπίσουν υποτίθεται τον μέγα εχθρό, τη χουλιγκανοκρατία στα γήπεδα.
Χρόνια τώρα πέφτει σπάτουλα για την πολυμεταχειρισμένη ιστορία του γηπέδου του Παναθηναϊκού. Για ένα ανύπαρκτο ζήτημα, αφού δεν υπάρχει κανένα γήπεδο κανενός Παναθηναϊκού.
Ξεκίνησε το πρωτάθλημα. Έτσι έλεγαν οι παλιοσειρές του ποδοσφαίρου, την ίδια κιόλας στιγμή που με την κλήρωση οριζόταν η σειρά αγώνων όλων των ομάδων. Όπως έγινε χθες για το πρωτάθλημα 2019-20.
Κατ' αρχήν, αυτός που έχει φάει το πρωτάθλημα με πηρούνια και κουτάλια, αφήνει στην άκρη την κλήρωση. Όπως ορίστηκε χθες η σειρά των αγώνων της Super League 1 πλέον, που την προσεχή σαιζόν θα γίνει με 14 ομάδες.
Ο ενιαίος, λέει, και... αδιαίρετος Παναθηναϊκός. Όποιος το σαλιαρίζει αυτό, ένα από τα δυο είναι: Ή έχει κάτι πονηρό στο μυαλό του ή πρόκειται για υποψήφιο στο όσκαρ της αφέλειας. Της άγνοιας. Της απόλυτης ασχετοσύνης.
Ο Αλαφούζος θα φάει κράξιμο όποια μεταγραφή... τολμήσει να κάνει στον Παναθηναϊκό. Αυτό πράγματι το κατάφερε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με τις δημόσιες τοποθετήσεις του. Μ' όλα αυτά τα απίθανα ότι θα βάλω 20 εκ. στην ΠΑΕ, λεφτά που θα μαζέψω από τον... κόσμο. Και ο Αλαφούζος να παραδώσει την ΠΑΕ στον ερασιτέχνη, δηλαδή σε μένα, και να μας αδειάσει τη γωνιά.
Αυτά δεν γίνονται ούτε στο σινεμά. Επαγγελματίας προπονητής να αφήσει στα κρύα του λουτρού την ομάδα με την οποία μέχρι και πριν λίγες ώρες την πουλήσει, ήταν δεμένος συναισθηματικά και οικογενειακά και ιδεολογικά. Έτσι, τουλάχιστον, ο ίδιος δήλωνε.
Αυτό δεν ήταν σοκ. Ψυχρολουσία σε νερό από καταρράκτη. Ήταν τσεκουριά στο κεφάλι του ΠΑΟΚ, από έναν ''δικό του'' άνθρωπο. Τον προπονητή που πούλαγε, δηλαδή που δούλευε τους πάντες, με παοκτσηδισμό. Τον Ρουμάνο Λουτσέσκου, τον αγωνιστή των οσίων και ιερών του ΠΑΟΚ και πιο φανατικό εκφραστή στον πόλεμο ενάντια στο κατεστημένο που αδικούσε τον ΠΑΟΚ. Που του έκλεψε ένα πρωτάθλημα.
Πριν από πέντε χρόνια ο Ολυμπιακός πούλησε τον Μήτρογλου στην Φούλαμ και ο Μαρινάκης υποσχέθηκε πριμ 5.000 ευρώ σ' όποιον παίκτη καταφέρει να στείλει τη μπάλα στην εξέδρα αλλά και να κτυπήσει οπαδό. Πλάκα κάνουμε. Τι άλλο; Στεναχωρέθηκαν οι γάβροι γιατί έφυγε ο γκολτζής της ομάδας και δεν πάταγαν στο γήπεδο το 2014. Δεν έχουν δίκαιο.
Τι παίζει στις μεταγραφές; Ψάχνουν όλες οι ομάδες να καλύψουν τα κενά τους, σύμφωνα με το κομπόδεμα του προέδρου. Να βρουν στην ευκαιρία π.χ. το δεξί μπακ που τους λείπει, τον αριστερό εξτρέμ, τον τερματοφύλακα, τον κόφτη στα χαφ. Τον πλέον περιζήτητο παίκτη δεν κάνουν καν τον κόπο να τον αναζητήσουν.