ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΦΕΤΖΗΣ

Όταν η εθνική τρώει τρία γκολ στην Αθήνα από την Αρμενία είναι σα να έφαγε 13 από την Ιταλία. Αυτή είναι η διαφορά Αρμενίας από την Ιταλία. Η Ελλάδα δεν είναι σωστό να μπαίνει στη ζυγαριά, να δούμε πόσο μετράει. Δεν συγκρίνεται η εθνική και με την Ιταλία, και με την Αρμενία.

ΝΑ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑΝ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ

Αν είμασταν σοβαρή χώρα. Αν ήταν σοβαροί αυτοί που διοικούν το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Αν λειτουργούσε στοιχειώδης σεβασμός στο θρησκευτικό συναίσθημα. Ε, αν συνέβαιναν αυτά, από χθες έπρεπε να διακοπεί η συνεργασία της ΕΠΟ, που έχει την ευθύνη της εθνικής ομάδας, με τον κύριο Άγγελο Αναστασιάδη.
 

ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ... ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΠΑΙΚΤΕΣ;

Αύριο Τρίτη η εθνική ομάδα, αυτό το περίεργο τσούρμο ποδοσφαιριστών που μόνο ομάδα δεν μοιάζει, αντιμετωπίζει την Αρμενία, Το παιχνίδι είναι κανονικό, όχι πειραματικό, προετοιμασίας, έτσι ώστε ο προπονητής να έχει μια ακόμα ευκαιρία να κάνει... δοκιμές. Να χρησιμοποιεί άλλους παίκτες, να αλλάζει ρόλους σε ίδιους παίκτες, να ζητάει κόντρα πλάνα τακτικής σε αγώνες ίδιας δυσκολίας.

ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΝΟΥΜΕ ΠΑΤΣΕΣ Η ΕΘΝΙΚΗ

Το πρώτο που λέει εκείνος ο οποίος χωρίς να χάσει τη ψυχραιμία του παρακολουθούσε το παιχνίδι Ελλάδος - Ιταλίας είναι η ολοφάνερη διαφορά ανάμεσα στις δυο ομάδες. Η μέρα με τη νύχτα. Η αντίπαλος μας κρατούσε με άνεση την μπάλα, η εθνική μας ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΕ να πάρει την κατοχή.
 

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΒΗΧΑ ΣΤΟΝ ΜΑΙΚ

Δεν υπάρχουν σήμερα τσαμπουκάδες ανάμεσα σε ποδοσφαιριστές της εθνικής ομάδας. Κι αν υπάρχουν διαφορές κι ανοικτοί λογαριασμοί, πράγματα ανθρώπινα, δεν επηρεάζουν το κλίμα στην ομάδα. Στο παρελθόν ήταν πονοκέφαλος η κόντρα Κατσουράνη-Μανιάτη και αργότερα το σήριαλ της προσωπικής διαμάχης Μανιάτη- Τζαβέλλα που είχε παρατραβήξει.

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΑΧΑΛΑ

Με τον παίδαρο Τσιτσιπά το καταλαβαίνω. Έλληνας είναι και δικαιολογείται να θέλεις να κερδίσει αυτός, όχι ο αντίπαλος του, ένας ξένος. Και να αισθανθείς ικανοποίηση για επιτυχία του ομορφόπαιδου Στέφανου, που δεν είναι μόνο μπάνικος, αλλά και εξελίξιμος στο τένις.

ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΙ ΨΑΡΙΑ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Η ΑΕΚ δεν υπολογίζεται για φαβορί στο προσεχές πρωτάθλημα. Επιεικώς είναι απλά αουτσάιντερ. Ποιος τα λέει αυτά; Οι καθ' ύλην... αρμόδιοι, και βέβαια οι αξιόπιστοι μπουκ, οι οποίοι σπάνια πέφτουν έξω.

ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Σήμερα λένε ότι ο ΠΑΟΚ, δηλαδή ο Ιβάν, έχει φτιάξει παραρτήματα. Ελέγχει ΠΑΕ, ομάδες που δεν κάνουν πρωταθλητισμό και τις ''χρησιμοποιεί'' έτσι κι αλλοιώς. Να κάθονται σούζα στον ΠΑΟΚ και να κόβουν βαθμούς από τους αντιπάλους του.

ΘΕΛΩ ΑΚΡΙΒΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ, ΟΧΙ ΤΙΣ ΦΤΗΝΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΕΣ

Υπάρχουν αντιρρήσεις στα σχέδια να αναβαθμιστεί το champions league, μέχρι που η UEFA σκέπτεται να εξελιχθεί η διοργάνωση ακόμα και σε κλειστή λίγκα. Όπως ένα τοπικό πρωτάθλημα, άντε κατά 10% να πέφτουν κατηγορία ομάδες και να ανέχονται άλλες. Και επειδή άνθρωποι αξιόλογοι έχουν τις διαφωνίες επειδή το Νο 1 κύπελλο Ευρώπης έτσι κι αλλοιώς θα χάσει τη... δημοκρατικότητα του, την αντιπροσωπευτικότητα του, ας το κουβεντιάσουμε το θέμα.

ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Ο... ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ

Σε λιγώτερο από τέσσερις μήνες ο Γάλλος Ματιέ Βαλμπουενά θα συμπληρώσει τα 35 χρόνια μιας πετυχημένης και πλούσιας επαγγελματικής καριέρας στα γήπεδα. Αυτή είναι η δουλειά του, να παίζει ποδόσφαιρο και να τιμά τα αρκετά χρήματα που κερδίζει από τις ομάδες με τις οποίες κάνει συμβόλαιο.