Ο Μελισσανίδης φτιάχνει το γήπεδο της ΑΕΚ στη Φιλαδέλφεια και το βάπτισε «Αγία Σοφία» (φώτο). Με τέτοιο όνομα παίζει η πιθανότητα η έδρα της ομάδας να έχει χρώμα θρησκευτικό. Ένας ποδοσφαιρικός και εμπορικός χώρος, που κατά μια ιδέα θα μοιάζει με εκκλησία. Στο πνεύμα της εποχής μας.
Μου την σπάει αυτό το παραμύθι που δεν έχει σταματήσει να το πιπιλάνε οι άσχετοι. Ότι ο ερασιτέχνης είναι η μάνα του λόχου. Η απόλυτη μαλακία. Η μάνα ΑΕΚ, η μαμά Άρης, η μητέρα ΠΑΟΚ, η μανούλα Παναθηναϊκός. Δεν υπάρχουν αυτά.
Καμία έκπληξη γι’ αυτό που βγήκε στη φόρα. Η ιδιοκτησία της Μίλαν είχε αναθέσει σε δύο ντετέκτιβ να παρακολουθούν τα τηλέφωνα τεσσάρων “σεσημασμένων” δημοσιογράφων, αλλά και στελεχών, και υπαλλήλων της ΠΑΕ. Περίεργο που κάποιοι θεώρησαν... απίστευτο και εξωφρενικό το γεγονός.
Ο Μαρινάκης πόσα χρόνια θα μείνει ακόμα στον Ολυμπιακό; Άγνωστο. Δεν θα είναι μεγαλομέτοχος μέχρι το τέλος της ζωής του. Ποιος το λέει αυτό; Η πραγματικότητα. Δηλαδή;
Δικαιολογημένη η απόφαση των διαιτητών να μη σφυρίξουν αυτό το σαββατοκύριακο, αλλά και πάλι δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα με τη διακοπή μιας αγωνιστικής. Το πρωτάθλημα μας είναι αυτό που είναι και δεν αλλάζει με τίποτα. Είτε οι διαιτητές δεν βγουν στο γήπεδο, είτε γιατί απεργία κάνουν οι ποδοσφαιριστές, όπως συνέβη στο παρελθόν.
Γιατί ''μπήκαν'' ξένοι διαιτητές στο ντόπιο πρωτάθλημα; Οπότε η κατάσταση ξεπερνάει τα όρια και το πράμα φτάσει στην καρδιά του ηφαιστείου, για να μην γίνει της Πομπηίας, όπως λέμε της Κορέας, κληρώνουν ξένοι. Πρώτα φέρανε αλλοδαπό αρχιδιατητή, έναν περίεργο Σκωτσέζο, μετά τον Πορτογάλο, και το έστρωσαν με ξένους σφυριχτράκηδες. Το λέω απότομα και δεν πουλάω μούρη. Οι ξένοι δεν λύνουν κανένα πρόβλημα.
Εποχή που σφύριζαν τους αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος και ξένοι διαιτητές, πριν τη δικτατορία. Από το πρωτάθλημα 1967- 68 ο χουντικός Γ.Γ.Α. Ασλανίδης απαγόρευσε τη μετάκληση αλλοδαπών ρέφερυ. Τι γινόταν μέχρι τότε; Η ΕΠΟ ζητούσε από τις ξένες ομοσπονδίες έναν
Το πρώτο που σημείωσα, μετά τη μαφιόζικη επίθεση που δέχτηκε ο διεθνής διαιτητής Θανάσης Τζήλος, είναι η αναφορά σε «υπόκοσμο» στην ανακοίνωση τόσο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, όσο και της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αναμενόμενο, ότι οι δύο ανώνυμες εταιρείες, του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού, να σπεύσουν να καταδικάσουν τον ξυλοδαρμό του διαιτητή.
Με αφορμή το ξυλοδαρμό του διαιτητή Θανάση Τζήλου, να αναφέρω τι είχε συμβεί στον Νίκο Αλέφαντο και πως αυτός αντέδρασε για να αποφύγει το μαφιόζικο χτύπημα. Σε κάποια φάση, λοιπόν, πριν χρόνια, ο πασίγνωστος πρώην προπονητής δέχτηκε “μήνυμα”:
Ποιος κοπάνησε τον διεθνή Λαρισαίο διαιτητή Θανάση Τζήλο. Δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε την κουβέντα, πριν καν τη ξεκινήσουμε, αν κάποιοι ισχυριστούν ο… κανένας. Ο ένοχος είναι ανύπαρκτος. Δηλαδή; Καμία ΠΑΕ δεν έδωσε το παράγγελμα για την εγκληματική ενέργεια. Τον περίμεναν χθες το πρωί να βγει από το σπίτι του και του επιτέθηκαν. Του έδωσαν το «μάθημα» για να μάθει να σφυρίζει σωστά. Αντικειμενικά.