ΜΕ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ

Ο Μπεργκ, ο γνωστός μας από τον Παναθηναϊκό, απέκλεισε την Ρίβερ Πλαίητ και θα παίξει τώρα με την Ρεάλ Μαδρίτης στον τελικό κόσμου των συλλόγων. Να μιλήσουμε σοβαρά. Που σημαίνει να μιλήσουμε αληθινά, να δούμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση.

ΚΙ ΟΜΩΣ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ… ΜΠΑΙΡΟΖ, ΛΥΣΗ Ο ΑΛΑΦΟΥ

Σπουδαία νίκη πήρε ο Παναθηναϊκός. Έχασε την προηγούμενη αγωνιστική από τον ΟΦΗ, αλλά κερδίζοντας 1-0 τον απαιτητικό Ατρόμητο ξαναβρέθηκε στα ίσα του. Ένα τρίποντο που το είχε ανάγκη η ''νέα ομάδα'' με την πράσινη φανέλα. Απέδειξε ότι συνεχίζει να κρατάει ρόλο πρωταγωνιστικό στο πρωτάθλημα.
 

ΕΚΕΙ…, ΕΚΕΙ…, ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΝΤΡΟΠΗ!

Πέναλτυ κρα κρα κρα δεν έδωσε το κοράκι σε βάρος του Ολυμπιακού, στο ματσάκι με την Λαμία στο Καραϊσκάκη. Και λοιπόν; Καμιά απόφαση διαιτητή, και η πιο σκανδαλώδης υπέρ του Ολυμπιακού, και της κάθε άλλης ομαδάρας, δεν της στερεί το... κεκτημένο δικαίωμα να διαμαρτύρεται. Ότι την στήνουν οι μαυροφόρες. Ότι την αδικάνε, και ευνοούνε τους άλλους.

ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ… ΠΡΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

Δεν κέρδισε η ΑΕΚ στην Λάρισα. Sorry, αλλά αυτό είναι το θέμα; Στο ματσάκι δεν παίχτηκε ποδόσφαιρο, αυτό είναι το θέμα, δηλαδή το παλούκι. Η ζωή, κορίτσια, έχει ακριβήνει και να σου ζητάνε δυο ώρες από την ημέρα σου, να τις ξοδέψεις εντελώς σκάρτα, πάει πολύ. Κατανοητό;
 

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΙΛΑΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ… ΛΑΜΙΑ;

Για μεγάλη… δικαίωση μίλησε ο Μαρινάκης αμέσως μετά τον αποκλεισμό της Μίλαν. Τη νίκη- πρόκριση του Ολυμπιακού με 3-1. Έχει μία… δικαιολογία ο μεγαλομέτοχος να λέει… απίθανα πράγματα, εκτός ποδοσφαιρικής λογικής. Και γιατί μίλησε λίγα λεπτά μετά το παιχνίδι, άρα ήταν κάργα ενθουσιασμένος, και γιατί απευθύνεται στον κόσμο.

ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ

Εγώ το «κρακ» το άκουσα. Τον ήχο του σπασίματος του κόκαλου τον έχω ακόμα στη μνήμη μου. Είμαι στα δημοσιογραφικά στο Καραϊσκάκη, στον αγώνα Παναθηναϊκός- Νασιονάλ του Μοντεβιδέο (φώτο, Δομάζος, Ουμπίνιας, οι δυο αρχηγοί ανταλλάσσουν αναμνηστικά). Και κάποια στιγμή απλώνει το πόδι ο Τομαράς να κάνει τάκλιν και... «κρακ».

Ετσι, ο ΠΑΟΚ παει με την οπισθεν

''Πανηγυρικό'' χαρακτήρα αυτή τη φορά πήρε η αποτυχία του ΠΑΟΚ σην Ευρώπη. Ηττήθηκε στην Τούμπα και από ομάδες κατώτερες του. Γιατί; Όχι με την ευθύνη της διαιτησίας και της βροχής, της παγωνιάς και του χιονιά. Αυτά που έλεγαν οι πατριώτες μας πριν 60 και 70 χρόνια που δεν υπήρχαν τηλεοράσεις.

ΜΙΑ ΗΤΤΑ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΙΒΑΝ

Όταν χορτάσει η ψείρα βγαίνει στο σβέρκο. Έτσι και ο ΠΑΟΚ. Χορτάτος είναι με την πρωτοπορία του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος μετά 13 αγώνες. Και σαν τη ψείρα που δεν πεινάει πια, σταματάει να κρύβεται. Μαγκιά!

ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΠΑΡΤΥ... ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΩΝ

Πανηγυρίστηκε η πρόκριση της ΑΕΚ στο champions league. Δικαιολογημένα αφού η πρωταθλήτρια Ελλάδος απόκλεισε δύο ομάδες για να βρεθεί στον ομίλους της μεγάλης διοργάνωσης. Την Σέλτικ Σκωτίας και κάποια Βιντεότον Ουγγαρίας.