Ο ΣΑΜΑΤΑΣ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΑΟΚ

Ανέβα στο ρετιρέ, έστω στον 8ο, ρε, και τον 5ο όροφο και ρίξε από τόσο υψηλά ένα τελάρο τομάτες, όλες μαζί. Μια τέτοια ρίψη τι θόρυβο να κάνεις; Τίποτα. Από το ίδιο σημείο πέτα ένα βαρέλι κρασί, λάδι, νερό, ό,τι θες. Ο χαμός! Θα τρομάξουν από επτά τετράγωνα. Τι συμβαίνει; Ο Ολυμπιακός κάνει σαματά. Και ο ΠΑΟΚ που είναι στα ντουζένια του, και πρώτη φορά τον παίρνουν στα σοβαρά άπαντες.

ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ…

Σκέφτομαι τον οπαδό του Πανιωνίου. Δίνω την πληροφορία ότι υπάρχουν και τέτοιοι. Οι οποίοι ποτέ δεν θα διαβάσουν σε φυλλάδες, ούτε θα ακούσουν στα ραδιόφωνα και τα κανάλια ότι η ομάδα τους θα παίξει, ότι έπαιξε με τον Ολυμπιακό. Πάντα στη μάπα θα τρώνε το φασιστικό, το ολότελα λαϊκό ότι ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει, αντιμετώπισε την ομάδα τους.
 

Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ… ΣΟΥΗΔΙΑΣ

Μη ξεχνιόμαστε. Στο περασμένο πρωτάθλημα, συγκεκριμένα 18η αγωνιστική, έπαιξαν Παναθηναϊκός – Λεβαδειακός. Στη Λεωφόρο. Το ματς τελείωσε 0-0, με τους φιλοξενούμενους να κάνουν τόσες και τέτοιες φάσεις που δεν θα ήταν έκπληξη να κέρδιζαν με σκορ. Ο Παναθηναϊκός να γνώριζε το διασυρμό. Την πιο βαρειά εντός έδρας ήττα στην Ιστορία του.

ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΙ Η ΑΕΚ

Έχασε η πρωταθλήτρια στην Τούμπα από τον ΠΑΟΚ. Καθαρά, με 2-0. Έφυγε, όμως, από τη Θεσσαλονίκη με ψηλά το κεφάλι. Γιατί στο γήπεδο έπαιξε σαν πρωταθλήτρια. Σαν αληθινή διεκδικήτρια της κούπας. Έχει καμιά σημασία αυτό, όταν τη νίκη την πήρε ο αντίπαλος. ο οποίος μάλιστα είναι το φαβορί για τον τίτλο; Μεγάλη σημασία έχει.
 

Η ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ

Μετά από 50 χρόνια ξένος διαιτητής σφύριξε σε αγώνα ελληνικό. Συνέβη τον Μάιο του 2018, στον τελικό κυπέλλου ΑΕΚ-ΠΑΟΚ. Δεν χρειάζονται λόγια. Το πράμα μιλάει μόνο του. Το ότι υποχρεωθήκανε, με τη σύμφωνη γνώμη της πανηγυρικά αποτυχημένης κυβέρνησης, ένα κρίσιμο παιχνίδι να το διευθύνει αλλοδαπός ρέφερυ, είναι από μόνο του γεγονός που μας διασύρει διεθνώς. Μας γυρίζει πίσω, αν πράγματι είχαμε προχωρήσει ενάμισυ βήμα μπροστά.

ΣΤΑ 2 ΔΟΚΑΡΙΑ ΑΕΚ, ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΟΚ ΜΕ 2 ΓΚΟΛ

Άξιος νικητής ο ΠΑΟΚ με 2-0 της πολύ καλής ΑΕΚ στο πρώτο κρας- τεστ του πρωταθλήματος. Μία αναμέτρηση αρκετά ενδιαφέρουσα που σημαδεύτηκε αποφασιστικά από την παρουσία ξένου διαιτητή, κάποιο Φινλανδού. Καμία κουφάλα δεν κουνήθηκε στον αγωνιστικό χώρο. Κανένας τσαμπουκάς στην εξέδρα δεν εκδηλώθηκε, όπως αναμενόταν με Έλληνα διαιτητή.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΟΚ - ΑΕΚ ΑΠΟΨΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ

Το αποψινό στην Τούμπα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι. Δεν σημαίνει τίποτα! Βέβαια, έχει χυθεί μπόλικο μελάνι για τη… σημασία της μεγάλης αυτής αναμέτρησης στην οποία θα παιχτούν... πολλά. Αυτά τα λένε και τα γράφουν οι απατεώνες. Οι άσχετοι. Οι αφελείς. Επικίνδυνοι όλοι τους, όποιο είναι το κίνητρό τους.

ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΡΟΜΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ

Πρώτη κουβέντα και απότομη. Εύκολος αντίπαλος είναι ο ΠΑΟΚ να πεσει με τη μια σε ψυχικό τραλαλα. Σα να βάζεις φωτιά σε ξερό κούτσουρο. Θα πάρει με την πρώτη. Έτσι και ο ΠΑΟΚ. Ένας διαιτητής ''μιλημένος'', αλλά και μάστορας στην υπονόμευση, σφυρίζει αρνητικά αμφισβητούμενη φάση σε επιλεγμένο χρονικό σημείο του αγώνα. Ποια είναι η συνέχεια του έργου λαμβάνοντας υπ’ όψιν το προηγούμενο ποινικό μητρώο της παοκτσήδικης εξέδρας;

ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Επιστροφή στο πρωτάθλημα. Στην Ευρώπη έφαγαν τις μάπες τους, αλλά στην Ελλάδα οι τρεις υποψήφιοι γαμπροί έχουν μόνο νίκες στις τρεις αγωνιστικές. Έτσι κι αλλιώς μέχρι σήμερα τα κατάφεραν οι ομαδάρες μας. Μέχρι εδώ ήτανε, όμως. Τα τρίποντα μας τελείωσαν. Από αύριο Κυριακή κιόλας, το έργο αγριεύει. Θα πέσει ξύλο. Θα χυθεί αίμα. Με τίποτα δεν καθαρίζουν και οι τρεις μαζί. Αναπόφευκτα θα γράψει ο πίνακας τις πρώτες απώλειες.