Το ερωτηματικό Ολυμπιακός μετά το 4 - 0 του πρώτου αγώνα μ' αυτήν την αόρατη στο γήπεδο Λουκέρνη παραμένει ερωτηματικό και μετά το 3 - 1 της ρεβάνς. Καθαρές νίκες και οι δυο, όμως δεν επιτρέπουν μια πρώτη, επί της ουσίας, κριτική για τον νέο, κι αυτή τη σαιζόν, Ολυμπιακό. Μόνον οι τολμηροί και οι αιώνιοι χαζοχαρούμενοι επιχειρούν να αμολάνε συμπεράσματα επειδή η ομάδα έσχισε αντίπαλο ανύπαρκτο.
Κόβει τις συντάξεις, και μια, και δύο, και τρεις φορές. Αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση νταηλίκι βάζει το χέρι στην τσέπη του Έλληνα. Και από πάνω τον πηδάει με μεγαλύτερους φόρους. Και καπέλα στο καπέλο της βενζίνας, του ούζου, σ’ ό,τι αγοράζει το θύμα από το σουπερμάρκετ.
Παρουσίασε ένα πολύ καλό πρόσωπο ο ΠΑΟΚ τόσο στη διπλή αναμέτρηση με την ελβετική Βασιλεία, όσο και με την Σπάρτακ Μόσχας. Τέσσερα παιχνίδια κι έκανε τρεις νίκες και μια ισοπαλία, με πράγματι αξιόπιστη εμφάνιση κρίνοντας συνολικά την προσπάθεια να περάσει στους ομίλους του champions league.
Σηκώνεται το πρωί με άδειο στομάχι και δεν ανοίγει το ψυγείο. Γιατί να το ανοίξει; Το ξέρει ότι είναι άδειο, ούτε τίποτα μπαγιάτικο παίζει. Το άτομο ικανό είναι για όλα. Επειδή πεινάει. Επειδή δεν έχει να φάει. Κι αν χρειαστεί θα κλέψει, θα προδώσει, θα εκβιάσει, ακόμα και θα σκοτώσει.
Δύο γκολ στο ΟΑΚΑ έβαλε η ΑΕΚ. Κι ένα γκολ στην Σκωτία. Τρία γκολ από το πουθενά στα δίχτυα της Σέλτικ. Τεράστια επιτυχία που θα τη ζηλεύει κάθε ομάδα όπου γης.
Ήταν κάποιες στιγμές που η ΑΕΚ δεν υπήρχε στο γήπεδο. Στιγμές; Πεντάλεπτα και δεκάλεπτα, το ένα καπάκι μετά το άλλο, όπου η Σέλτικ κυριαρχούσε. Έπαιζε μόνη της. Στο μισό γήπεδο είχε την πρωταθλήτρια Ελλάδος. Και μιλάμε για το ματς της Αθήνας, τη ρεβάνς.
Μ’ αυτά τα χάλια η ΑΕΚ θέλει να πάει στο Champions League. Για ποιο λόγο; Όχι, βέβαια, για να δείξει πόσο μετράει σαν ομάδα. Στη ρεβάνς με την Σέλτικ φάνηκε ακόμα περισσότερο η διαφορά της πρωταθλήτριας Ελλάδος από την ομάδα της Σκωτίας. Κι όμως!
Είναι βρώμικο, λένε, στην Ελλάδα. Δεν παίζεται στα ίσα, λένε. Το πρωτάθλημα, βέβαια. Ποιο άλλο; Καθαρά, πεντακάθαρα είναι όλα τα άλλα. Αυτό που είναι βρώμικο, που κυκλοφορεί στη διαφθορά και τη διαπλοκή είναι το πρωτάθλημα. Μέχρι και σήμερα. Λάθος!
Να έχει άποψη. Αυτό θα πει δημοσιογράφος. Να κάνει πολιτική, κοινωνική παρέμβαση με τις θέσεις του, με τις πρότασεις του. Τέτοιος ήταν ο διευθυντής της γαλλικής εφημερίδας L' Equipe, ο Γκαμπριέλ Ανώ. Θα μου πεις ότι ήταν άλλες εποχές τότε. Ο τίποτας περιοριζότανε στο ρόλο του θεατή, του αναγνώστη, του χρήστη, δεν έσκαγε μύτη σα μολυσμένη ψωλή να κάνει το σχόλιο του. Κι εγώ εδώ είμαι.
Στο γήπεδο τα βλέπεις όλα. Πόσο δουλεμένη είναι η ομάδα. Πόσο ζυγίζει. Αν είναι ικανή για το παραπάνω απ’ όσο έχει δείξει. Αν είναι επικίνδυνη να την πατήσει κι όλοι οι άσχετοι στην τύφλα τους να ψάχνονται τι έγινε, πως έγινε.