Ο ΠΑΟΚ ΜΕ ΑΛΛΗ... ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΚΑΤΑ ΣΠΑΡΤΑΚ

Σαβουρογάμη τον λένε. Αυτόν που πάει και με την κακάσχημη. Αυτήν που δεν βλέπεται. Είχα ένα φιλαράκι σαβουρογάμη, από την παρέα της γειτονιάς, πριν ακόμα φορέσουμε το χακί, και δεν το κρύβω ότι τον ζήλευα. Είτε γιατί ήμουνα ωραίος, μπάνικος, άρα και ψηλομύτης, είτε γιατί δεν είχα πάρει ακόμα τον αέρα στα θηλυκά, μια γκόμενα είχα και εγώ, δέκα ο Θάνος, το κολλητάρι, ο σαβουρογάμης.

ΑΠΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΣΙΦΝΑΙΟΣ, ΟΧΙ ΑΠΟ... ΣΙΦΝΟ

Στην φωτογραφία ο Νίκος Νταμπίζας δίνει χειραψία με τον άγνωστο, παντελώς άγνωστο 22χρονο Έλληνα Μαρκ Σφιναίο, που γεννήθηκε στο Άμστερνταμ. Ποιο, αλήθεια, να 'ναι το νόημα της πόζας;
 

ΟΥΤΕ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΣΒΗΝΕΙ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΑΛΑΦΟΥ-ΓΙΑΝΝΑΚΟ

Είπαμε. Τώρα είναι στο φούντωμα ο προσωπικός πόλεμος του… ενιαίου και αδιαίρετου Παναθηναϊκού ανάμεσα σε Γιαννακόπουλο Δημήτριο και Αλαφούζο Ιωάννη. Κι αυτά τα βαρειά, τα χοντρά που λέγονται, όχι μόνο με το στόμα, αλλά και στα χαρτιά, με υπογραφές, είναι στη φάση του… ξεκινήματος, επί της ουσίας, της σφαγής. Είπαμε. Δεν είπαμε; Η συνέχεια θα ‘ναι περισσότερο επιθεωρησιακή.

Ο ΠΑΟΚ ΣΙΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΑΚ

Ξεχωριστή ποδοσφαιρικά μέρα η προσεχής Τετάρτη. Με στόχο να ρίξουν άγκυρα στους ομίλους του champions league, η ΑΕΚ θα παίξει στη Γλασκώβη με την Σέλτικ, και ο ΠΑΟΚ στην Τούμπα με την Σπάρτακ Μόσχας. Και στις δύο αναμετρήσεις τα δεδομένα είναι τέτοια που δεν υπάρχει φαβορί.
 

ΓΙΑ ΑΕΚ Η ΣΕΛΤΙΚ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, ΟΧΙ ΤΗ ΧΑΡΗ

Υπάρχουν ομάδες στην Ευρώπη, που κάποτε ήταν μεγάλα, πρώτα ονόματα. Κάποτε, τότε που ακόμα το ποδόσφαιρο δεν είχε εξελιχθεί σε βαρειά βιομηχανία. Τότε που ακόμα στο παιχνίδι δεν είχαν μπει τα γερά πορτοφόλια των πολυεθνικών και των χορηγών. Τότε, που λόγω τηλεόρασης το ποδόσφαιρο δεν κυριαρχούσε μακράν ως Νο1 show, με θεατές και μη ποδοσφαιρόφιλους.

ΜΕ ΣΠΑΡΤΑΚ Ο ΠΑΟΚ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΟΧΙ ΕΛΒΕΤΙΑΣ

Πρώτα φτιάξανε το κράτος στην Ελβετία και μετά στήσανε τράπεζες. Κράτος σημαίνει οργάνωση, σημαίνει και φροντίδα στους πολίτες. Χωρίς κράτος δεν υπάρχει παιδεία, υγεία, δρόμοι, πλατείες, ό,τι κοινοφελές.

ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

Με ρώτησε κάποιος τι είδα στον Ολυμπιακό. Ποιον Ολυμπιακό; Του Λουτρακίου. Του Βόλου. Του Κορυδαλλού; Από την άλλη ο φίλος μου ο Νώντας, 70 χρόνια γάβρος, λέει με σιγουριά ότι η ομάδα είναι χαμένη από χέρι στο νέο πρωτάθλημα. Έτσι την είδε τη δουλειά στο ματσάκι με την ομάδα του Σιόβα.

ΠΑΟΚ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΝΑΚΗ

Παοκάρα, λέει. Άμα είσαι ελληνόπουλο, συριζαιονεοδημοκράτης, αυτό θα πεις. Κι αυτήν που είναι εκτός champions league την λες ομαδάρα. Παοκάκι είναι, λέω εγώ. Και θα παραμένει παοκάκι όταν ενώ μέχρι σήμερα διαθέτει όλα τα απαιτούμενα σύμφωνα με τας γραφάς και τους πεοφήτας, δεν έχει κάνει το ένα, έστω το ένα, βήμα παραπάνω.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ…

Πέρασε την Βασιλεία, μάλιστα με δύο καθαρές νίκες, ο ΠΑΟΚ και το μέγα ερώτημα ασφαλώς δεν είναι αν θα αποκλείσει και την Σπάρτακ Μόσχας. Η οποία, βέβαια, υστερεί σε αύρα ευρωπαϊκή σε σύγκριση με την ελβετική ομάδα. Το ερώτημα που έχει ουσία και νόημα είναι αν ο ΠΑΟΚ θα εξελιχθεί στο ύψος της ομάδας της Novartis, την οποία κέρδισε 3-0 εκτός (φώτο).

ΖΕΣΤΑΜΑ ΣΕΛΤΙΚ ΕΝ ΟΨΕΙ ΑΕΚ

Σήμερα Σάββατο αρχίζει το πρωτάθλημα Σκωτίας, το οποίο θα κατακτήσει πάλι, και θα είναι η όγδοη φορά σερί η Σέλτικ Γλασκώβης. Η “αιώνια αντίπαλος” της, η της Γλασκώβης επίσης Ραίηντζερς, η ομάδα με τα περισσότερα πρωταθλήματα στην Σκωτία, δεν είναι ακόμα έτοιμη να ανταγωνιστεί την αντίπαλο της ΑΕΚ. Μετά τον υποβιβασμό της το 2012, δεν έχει συνέλθει σε τέτοιο βαθμό ώστε να απειλήσει την Σέλτικ.