Ένας δάσκαλος της δημοσιογραφίας, δεν λέω όνομα, έλεγε ότι το καλύτερο ρεπορτάζ βγαίνει από το... κεφάλι του δημοσιογράφου. Αυτό σημαίνει ότι ο ρεπόρτερ πριν αρχίσει να διασταυρώνει, να επιβεβαιώνει την είδηση..., σκέπτεται.
Δεν είναι υπερβολή να πεις ότι το Πανιώνιος-ΠΑΟΚ είναι και για τις δύο ομάδες «ματς της χρονιάς». Ο γηπεδούχος σήμερα είναι πολύ πιο υψηλά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος απ' όσο θα περίμενε κανείς, και ο ΠΑΟΚ πολύ πιο χαμηλά σε σύγκριση με τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό.
Να είμαστε σοβαροί. Όταν έχεις χάσει το μέτρο, τότε είσαι ασόβαρος. Να βλέπεις κάποιον 1μ.46 με τα χέρια σηκωμένα και να λες ότι πρόκειται για γίγαντα. Είσαι αστείος. Της πλάκας.
Είναι ξευτύλα. Να είσαι αριστερή κυβέρνηση και να ξεσηκώνονται όχι οι αγρότες, όχι οι δικηγόροι και οι δάσκαλοι, οι μηχανικοί και οι δημοσιογράφοι, τέλος πάντων επαγγελματίες, οικογενειάρχες, αλλά και οι οπαδοί κάποιας ομάδας. Μιλάμε για τον απόλυτο ξευτυλισμό.
Το αφεντικό μίλησε. Τον ρώτησαν για τον Μπερμπάτωφ και ο Ιβάν Σαββίδης δεν έκρυψε λόγια. Είπε αυτό που ξέρουμε όλοι. Ότι εγώ, μόνον εγώ, αποφασίζω στον ΠΑΟΚ. Κι αφού θέλετε να μάθετε, ποια τύχη έχει στην ομάδα ο Μπερμπάτωφ, σας λέω ότι θα μείνει.
Είναι όπως το πάρει κανείς. Το ίδιο πράγμα που μπορεί να σε εκνευρίσει την μια στιγμή, την άλλη μπορεί και να σε κάνει να γελάσεις. Αυτός ο Νίκος Παππάς, μιλάω για τον μπασκετμπολίστα του Παναθηναϊκού κι όχι για τον υπουργό, είναι από άλλο παραμύθι.
Όλος ο κόσμος θέλει να αλλάξει η ΕΠΟ. Κι όταν λέμε όλος ο κόσμος εννοούμε τους πάντες εκτός από τον... Μαρινάκη. Να είμαστε σοβαροί. Να μιλάμε υπεύθυνα. Συγκεκριμένα.
Αλλο πάλι και τούτο. Το άκουσα και μου έφυγε το τσερβέλο. Ποιο; Τη σύγκριση του Εσιέν με τον Μπερμπάτωφ. Δηλαδή; Να συγκρίνουμε τα αυγά με τα καλάθια, τα πορτοκάλια με τα μήλα, τις πουτάνες με τις κουραμάνες...
Δεν γίνονται, ρε, αυτά τα πράγματα. Όσο της πλάκας να 'ναι κάποιος δεν τα λέει με τίποτα αυτά τα πράγματα. Τον κατηγορούν φόρα παρτίδα από τον Παναθηναϊκό, μιλάμε για τον Κοντονή Σταύρο, ότι είναι τσιράκι του Μαρινάκη.
Ο Ολυμπιακός, δηλαδή, πιθανότατα να μην κέρδιζε το ματσάκι κυπέλλου στα Χανιά, με αντίπαλο ομάδα Β' εθνικής. Γιατί να μην το πουν κι αυτό κάποιοι πονηροί όταν ο πρωταθλητής δεν βρίσκεται σε καλή αγωνιστική κατάσταση από τη μία και από την άλλη όταν τα Χανιά ήθελαν να... χάσουν! Τι λέμε;