Σκάνδαλο θα ήταν να μην τιμωρηθεί ο Παναθηναϊκός για τις αλητείες που έγιναν στο γήπεδο της Λεωφόρου και για τις ρουκέτες που έπεσαν στους παίκτες του Ολυμπιακού. Το σκάνδαλο είναι να μην τιμωρηθεί η ομάδα που στο γήπεδό της, από οπαδούς της, γίνονται έκτροπα που κρατάνε σε ετοιμότητα αστυνομία, δικαιοσύνη και κυβέρνηση.
Κατ' αρχήν. Ο κύριος Χρήστος Παναγόπουλος, Νο2 στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός όταν το μαγαζί το πήρε ο Αλαφούζος, ήταν «άνθρωπος» των Βαρδινογιάννηδων. Αυτό δεν λέει τίποτα. Ο Παναγόπουλος, πρώην της ΕΡΤ, είναι ο Παναγόπουλος.
Είναι να απορείς μ' αυτά που βγαίνουν στον αέρα. Ο Πατέρας επιστρέφει, λέει, στον Παναθηναϊκό. Και το γράφουν και το αναπαράγουν με τόση ανευθυνότητα. Και το λένε με ρεπορτάζ αποκαλυπτικά, αποκλειστικά και κατηγορηματικά. Με τρόπο που δεν σηκώνει αμφισβήτηση.
Η παρουσία του Ντίμιτερ, όχι Ντίμιταρ Μπερμπάτωφ προκαλεί πλέον μόνον αρνητικά σχόλια στον ΠΑΟΚ. Κακώς. Αυτό που έχω να πω, και θα το πω με κάθε σοβαρότητα, είναι ότι δεν αξιολογείται σωστά η εμπλοκή του μεγάλου Βούλγαρου ποδοσφαιριστή στον ΠΑΟΚ.
Το παιχνίδι γίνεται χωρίς κανόνες. Και δεν την πληρώνει κανένας. Αυτό είναι το συμπέρασμα. Ο καθένας ανοίγει το στόμα του, όταν έχει προσωπικούς λόγους να το κάνει, και κατηγορεί είτε αέρα πατέρα, είτε προσωπικά κάποιον, κάποιους.
Εγώ αν ήμουνα στη θέση του Γιάννη Αλαφούζου ένα πράμα θα έκανα, μετά την τιμωρία του μηδενισμού στο παιχνίδι που δεν έγινε με τον Ολυμπιακό και την αφαίρεση των 3 βαθμών. Θα έλεγα την αλήθεια στον κόσμο της ομάδας. Την αλήθεια για τα οικονομικά της ανώνυμης εταιρείας Παναθηναϊκός.
Όλοι οι μεγάλοι πρόεδροι, οι πολυφωτογραφημένοι, τα έχουν πει ιδιαιτέρως και προσωπικώς με τον σύντροφο Κοντονή Σταύρο, που δεν χάνει την ευκαιρία να φωτογραφίζεται και να απειλεί ότι θα κτυπήσει τη διαφθορά στο ποδόσφαιρο.
Το αποκρουστικό στον Παναθηναϊκό, που πλέον φθάνει στα όρια της γραφικότητας και του αληθινά εθνικού (!!!) προβλήματος, είναι ότι διαμαρτύρεται χωρίς να έχει ομάδα. Είναι ενοχλητικό το φαινόμενο και δικαιολογημένα βγάζει από τα ρούχα τους τους σοβαρούς, τους σκεπτόμενους Παναθηναϊκούς.
Όπως αναμενόταν τιμωρήθηκε ο Παναθηναϊκός για όσα έγιναν και για όσα υπήρχε φόβος να γίνουν αν τελικά διεξαγόταν το ντέρμπυ με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο. Άνετα μπορείς να πεις ότι οι ποινές βαθμολογικές και οικονομικές, ήταν ένα χάδι.
Ανύπαρκτο πέναλτυ έδωσε σε βάρος του Αστέρα Τρίπολης ο διαιτητής και το 0-0 των 71 λεπτών ο Ολυμπιακός το έκανε 1-0. Το κοράκι άνοιξε τις πύλες του κάστρου και μπήκε ο εχθρός μπαμπέσικα και νίκησε τους πολιορκημένους.