«Είμαι συνυπεύθυνος, όχι ένοχος...» αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ο παραιτηθείς προπονητής της ΑΕΚ. Πολύ σωστά. Είναι υπεύθυνος, όμως όχι μόνον αυτός. Πολύ σωστά. Αν, βέβαια, δεχθούμε ότι η ΑΕΚ δεν είναι αυτή που μπορούσε να είναι.
Τον είπανε “βασιληά” τον Πελέ, γιατί; Επειδή θεωρείται ο μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής της εποχής του. Όλων των εποχών ο καλύτερος. Δεν είμαι σίγουρος. Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ισχυρός. Επειδή έχει 60 παπόρια. Επειδή έχει δύο εταιρείες στο χρηματιστήριο της Wall Street. Επειδή είναι πρόεδρος του Ολυμπιακού και Ολυμπιακός σημαίνει λαός. Επειδή είναι ιδιοκτήτης μήντια. Θες κι άλλα;
Ένα ακόμα «2» του Ολυμπιακού στο τσάμπιονς ληγκ. Πόσα είναι στη σούμα τα διπλά του μόνιμου πρωταθλητή στην Ευρώπη; Μόνον επτά. Λίγα, πολύ λίγα. Και το λέω αμέσως. Είναι τόσες λίγες οι εκτός έδρας νίκες του Ολυμπιακού που δεν τον χαρακτηρίζουν «ομάδα Ευρώπης».
Τι ευχάριστες που είναι οι μεταγραφές το... καλοκαίρι! Τότε που οι πρωτοσέλιδοι παικταράδες δεν έχουν βγει ακόμα στο γήπεδο να παίξουν να τους δούμε. Μέγας ο ένας, μέγιστος ο άλλος, γίγαντας, θεός, τεράστιος, μυθικός, ουράνιος, τιτάνιος και βάλε.
Ήρθε ο Μπερμπάτωφ στον ΠΑΟΚ, ρωτάω. Έχω αμφιβολίες. Δεν είμαι σίγουρος ότι πράγματι έχει γίνει αυτή η μεταγραφή, όπως χιλιοτραγουδήθηκε από τα πρωτοσέλιδα και πανηγυρίστηκε από τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Μιλάμε πολύ σοβαρά, δεν κάνουμε λογοπαίχνιδα.
Αλλο το ζουζού κι άλλο το βουντού. Μην τα μπερδεύουμε. Το ζουζού -και δεν μιλάμε για τον γιο του Ζιζού ή τον ανιψιό του μπιζού- αφορά στις καρμικές ιδιότητες που έχει ένα ξόρκι.
Τι μου είπε μια παληά καραβάνα παράγοντας από Παναθηναϊκό μερηά. «Άλλη αξία θα είχαν οι κουβέντες της ΑΕΚ αν έχανε μόνο 1-0 στο Καραϊσκάκη... Με το 4-0 χάνεις και το δίκαιό σου». Συμφωνείς;
Η γνωστή Made in Greece ανοησία. Ο Ολυμπιακός πέτυχε ένα δεύτερο κολλητό «2» στο τσάμπιονς ληγκ, μια επιτυχία που την γνωρίζουν μονάχα οι πολύ βαρειές φανέλλες της Ευρώπης, και όλοι πλάκωσαν τους... υπολογισμούς, ποια θα είναι η συνέχεια του έργου στον όμιλο του πρωταθλητή.