Το ξέρουν και οι πέτρες. Για να ελέγχει ένας μεγαλοπρόεδρος ΠΑΕ την διαιτησία απαραιτήτως χρειάζεται να πάρει το κουμάντο στην ΕΠΟ. Αυτό είναι το «μυστικό». Δικηά του η ομοσπονδία, δικηά του και η διαιτησία, διότι μας έχει τελειώσει εδώ και κάποια χρονάκια το παραμάγαζο, η ομοσπονδία διαιτητών.
Ο Ιβάν Σαββίδης, λοιπόν, κατέβηκε στο πεζοδρόμιο, προκειμένου να ανατρέψει τη διοίκηση της ΕΠΟ. Αφού τα κατάφερε να βάλει τα πράγματα στο δρόμο της ανάπτυξης και της προόδου στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ξεκίνησε ανοικτά την προεκλογική εκστρατεία για να πάρει την ΕΠΟ από τα χέρια του Μαρινάκη.
Τι βλέπουμε σήμερα, ποδόσφαιρο, για μπάσκετ. Πιο σωστά το ερώτημα είναι βλέπουμε εθνική ομάδα, για Ολυμπιακό-Παναθηναϊκό. Μάλλον το δεύτερο που θα ξεκινήσει από τις 9, τρία τέταρτα ενωρίτερα από το ματσάκι με την Ιρλανδία.
Όταν έχεις μια πηγή και παίρνεις νερό, πετρέλαιο, χρυσάφι, σέσκουλα, σαρδέλες, οτιδήποτε, για ένα πράμα αγωνιάς. Να μην εξαντληθεί η πηγή. Το λέγανε οι παπούδες. Και οι παπούδες των παπούδων.
Εθνική ομάδα. Έτσι την λένε. Επειδή είναι του έθνους. Επειδή εκπροσωπεί το ελληνικό έθνος. Τον ελληνικό λαό. Το ελληνικό ποδόσφαιρο. Όλα αυτά, που δεν είναι ίδιο πράμα, που άλλο είναι το ένα, άλλο το άλλο.
Ο Μόρας ξεμωράθηκε. Εχει γίνει 34 και τον παίρνουν πιο εύκολα τα ζουμιά από ένα πιτσιρικά που αισθάνεται ότι μπορεί να πιάσει την πέτρα να τη στύψει, το πρώτο τεφαρίκι της παραλιακής να το πηδήξει και να φορέσει το εθνόσημο για τη μόστρα.
Δεν κάνουμε βήμα πίσω, είπε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο στη Βουλή ο υφυπουργός αθλητισμού Κοντονής Σταύρος. Σα να μην το είπε! Χέστηκε το σύμπαν επειδή ο με την πασίγνωστη παπαρέ ολέ ρητορική, όπως ακριβώς όλοι οι προηγούμενοι υφυπουργοί, ... ξεκαθάρισε κι αυτός ότι δεν ΘΑ κάνει βήμα πίσω.
Ο αποδυτηριάκιας το 'χει γράψει σε ανύποπτο χρόνο. Αν ο Ολυμπιακός θέλει το κάτι περισσότερο στο τσάμπιονς ληγκ θα δουλεύει με τη μεζούρα του Τσόρι. Δεν θα παίρνει παίκτες στις μεταγραφές επιπέδου Ντομίγκες.
Δεν συγκρίνεται ο Ρομπέρτο με τον Όλσεν. Πώς, λοιπόν, να έχει απαιτήσεις ο ΠΑΟΚ να ανταγωνιστεί τον Ολυμπιακό! Ο Ισπανός τερματοφύλακας προσθέτει στην ομάδα του. Απεναντίας, ο Δανός αφαιρεί.
Να σου πω την αμαρτία μου αυτός ο Μάρκος Σύλβας δεν μου γεμίζει το μάτι. Η εντύπωση που δίνει είναι πως στερείται από προσωπικότητα. Δεν τον βοηθάει η φάτσα του. Άλλο αυτό. Δεν μετράς τον άλλονα από τη δημόσια εικόνα του. Όπως τον κοζάρεις στην τηλεόραση.