ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΟΥΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ!

Τρώει μια πεντάρα ξαγυρισμένη ο Παναιτωλικός από την Καλλονή και καπάκι άλλη μια πεντάρα, αυτή τη φορά στην έδρα του, από τον Πανιώνιο. Τι κόλπο είναι αυτό; Δύο πεντάρες από ομάδες που στόχο έχουν να παραμείνουν στην κατηγορία, όχι από αντιπάλους της κορυφής του πρωταθλήματος.

ΚΙ ΟΜΩΣ, ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!

Η νίκη 2-0 του Ολυμπιακού στην Τούμπα, μάλιστα με τον τρόπο που επετεύχθη, ήταν μια πολύ δυνατή απάντηση στους άλλους «τρεις». Στην «παρέα» Παναθηναϊκού-ΠΑΟΚ-ΑΕΚ, που από δειλά μέχρι προκλητικά δεν κρύβουν τη φιλοδοξία να πάρουν το πρωτάθλημα από τον... πρωταθλητή. Τον μόνιμο πρωταθλητή.
 

ΤΟΥΝΤΩΡ: ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ...

Να το παραδεχθούμε. Είμαστε τόσο αξιοπρεπείς και έντιμοι άνθρωποι εδώ στην Ελλάδα που σπάνια αναγνωρίζουμε την ανωτερότητα του αλλουνού. Ότι μας κέρδισε με το σπαθί του. Στα ίσα. Χωρίς την διαιτησία και το παρασκήνιο.
 

ΚΑΘΑΡΙΣΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΨΑΡΟΚΑΣΕΛΕΣ

Δεν έχει αντίπαλο στην Ελλάδα ο Ολυμπιακός! Ποιος το λέει αυτό; Το γήπεδο. Δεν υπάρχει κανένας με δικαίωμα να ομιλεί, παρά μόνον το γήπεδο. Κι όσοι, χωρίς έγχρωμα γυαλιά, θέλουν να βλέπουν τι «λέει» το γήπεδο.

ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΗΣ

Είναι σίγουρο ότι κόντρα στον Ολυμπιακό θα δούμε μια «άλλη» ΑΕΚ, όχι την εικόνα που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα, στα έξι παιχνίδια του πρωταθλήματος. Το πιθανότερο, παρά τη διαφορά των δύο ομάδων, το ματς Ολυμπιακού-ΑΕΚ να είναι κανονικό ντέρμπυ!

ΓΙΑΤΙ ΛΕΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ ΓΙΑΧΟΥ!

Δεν ξεχνιέται ποτέ αυτό! Πολύ περισσότερο όταν συνεχίζει να σφυρίζει ο Γιάχος. Ο διαιτητής με την σούπερ ντούπερ σκανδαλώδη συμπεριφορά στον τελικό του κυπέλλου Ελλάδος το 2013. Το κοράκι που έκανε το μαύρο, άσπρο υπέρ του Ολυμπιακού και σε βάρος του Αστέρα Τρίπολης, στο ΟΑΚΑ.