Λυσσάξανε. Στο σημάδι τώρα ο Χολέμπας και ο Μήτρογλου. Γιατί; Διότι την επομένη της ήττας από την Φινλανδία, πήγανε για μπάνιο και χασκογελάνε, αντί να έχουν κατεβάσει τα μούτρα μέχρι την άμμο.
Βαρειά κουβέντα έβγαλε από το στόμα του ο Γιώργος Κούδας. Μίλησε για τον Ντιμίτερ Μπερμπάτωφ που θα φοράει τη φανέλλα με το Νο10. Το «δέκα» το καλό, το πιο καλό, αυτό που ιστορικά δεν δέχθηκε σκιά από κανέναν άλλον είναι του Γιώργου Κούδα.
Να μιλήσουμε σοβαρά για την εθνική ομάδα. Πρόκειται, άλλωστε, για εθνικό πρόβλημα, για εθνική υπόθεση. Μόνον ένας μαλάκας με δίπλωμα θα πει ότι είναι άσχετο το πως αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι την εθνική ομάδα με το πως παίζει μπάλλα η κυβέρνηση απέναντι στους δανειστές, στο ΔΝΤ, την τρόικα.
Μετά από 11 χρόνια μια ανύπαρκτη ομάδα, στο όνομα Ζάμαλεκ, του ασήμαντου αιγυπτιακού πρωταθλήματος σήκωσε την κούπα, με προπονητή τον Ζελσουάλδο Φερέιρα. Αυτόν τον φουκαρά γεράκο που είχε κάνει στον Παναθηναϊκό ένα φεγγάρι.
Τρομερό! Τρομερότατο!!! Μέχρι την ημέρα που έχασε πάλι στο Καραϊσκάκη, αυτή τη φορά από την Φινλανδία, η εθνική ομάδα δεν είχε κανένα πρόβλημα!!!!! Απεναντίας είχε ελπίδες, και κυρίως τις δυνατότητες να επανέλθει, να ξαναγίνει αξιόμαχη, να κάνει μια νέα αρχή.
Με περιφορά του Επιταφίου έμοιαζε η εθνική ομάδα όταν προσπαθούσε να πλησιάσει τα καρέ της Φινλανδίας. Άλλαζε 47 φορές τη μπάλλα μέχρι να βρεθεί, όποτε βρισκόταν, σε θέση βολής.
Συμπαθής και σοβαρός φαίνεται αυτός ο Κώστας Τσάνας που του φορτώσανε την εθνική. Πάντως δεν φαίνεται να έχει τα κυβικά το παλληκάρι για να ανταποκριθεί στο ρόλο του πρώτου προπονητή. Ασε που από το πουθενά τα έχωσε πολύ χοντρά στους παίκτες του.
Σου λένε μη γράfεις αυτά που ξέρεις για την ομάδα πριν την έναρξη του τουρνουά γιατί δημιουργείς κλίμα. Κάνεις κακό στην εθνική. Κι αναρωτιέμαι απο πότε κάνει κακό η αλήθεια και κυρίως αν η δουλειά μας είναι να υπηρετούμε την ομάδα ή τον πελάτη αναγνώστη, ακροατή, τηλεθεατή που εμμέσως ή αμέσως πληρώνει για να ενημερώνεται.
Υπάρχουν και κάποια όρια. Δεν μπορείς να ισοπεδώνεις τις διαδικασίες για τα μάτια του κόσμου. Το κάνει δεύτερη φορά ο Παναθηναϊκός και κατ´ εμέ είναι απαράδεκτο. Μιλάω για την περίπτωση του Εσιέν.
Αυτή η εθνική ομάδα είναι άρρωστη. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάγος, σοφός, θεός για να καταλάβει ότι ο άρρωστος πρώτα απ' όλα, πάνω απ' όλα θέλει θεραπεία. Και τα κατάλληλα φάρμακα.