«Δεν έχω μάθει ποτέ να λέω ποτέ» είπε ο Ντέμης Νικολαΐδης για το ενδεχόμενο της επιστροφής του στην ΑΕΚ. Θέμα προσωπικό του να μη λέει ποτέ στο ποτέ. Το να επιστρέψει στην ΑΕΚ, και με ποια ιδιότητα, σε ποιο πόστο, δεν είναι θέμα προσωπικό, φαντάζομαι.
Εντύπωση προκαλεί ο τρόπος και το ύφος της διάψεσης του κυρίου Γιώργου Βρέντζου σχετικά με τη δήθεν εμπλοκή του στο ποδόσφαιρο, συγκεκριμένα με την Παναχαϊκή. Σχεδόν ο άνθρωπος απείλησε τα ΜΜΕ να είναι προσεκτικά, να μη δημοσιεύουν πληροφορίες ράδιο αρβύλα, διότι θα υποχρεωθεί να αντιδράσει νόμιμα, θα καταφύγει στη δικαιοσύνη.
Μου είναι αδιάφορο αν ο Μαρινάκης κέρδισε αυτόν τον πρώτο γύρο στη κόντρα του με τον Μελισσανίδη. Και αν ο τίγρης που απειλεί με αντεπίθεση και δηλώνει βέβαιος ότι θα δικαιωθεί για τη σε βάρος του απόφαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού.
Βλέπεις τον Λούκας πέντε λεπτά και το συμπέρασμα είναι εύκολο. Ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα. Θα είναι μεγάλη απώλεια αν φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι όμως ο Δικέφαλος θα μπορούσε να τον κρατήσει.
Να σου πω γιατί ο ΠΑΟΚ δεν καθαρίζει αυτά τα ματσάκια από την αρχή; Γιατί τα έχει για την πλάκα του. Σου λέει, ο παίκτης, παίζω στον ΠΑΟΚ. Ποια Τρνάβα και ποια Λοκομοτίβα. Μπαίνει στο παιχνίδι ο Βίτορ και νομίζει ότι ο αντίπαλός του είναι κατσαπλιάς. Αρπα τη σφαλιάρα στο ξεκίνημα.
Δημοσιεύτηκε μια πληροφορία(;) που εγώ την χαρακτηρίζω σοκ! Ότι τελείωσε, ότι τελειώνει ο Γκουαρδιόλα από την Μπάγερν και ο επόμενος σταθμός του είναι η Μάντσεστερ Σίτυ.
Στο ποδόσφαιρο έχεις την πιο ξεκάθαρη απόδειξη ότι ο άνθρωπος δεν γουστάρει την αλήθεια. Δεν παίζει καλά η ομάδα του και τσινάει ο δικός σου αν του πεις την αλήθεια. Είναι επόμενο. Επειδή είναι οπαδός. Επειδή δεν έχει κανένα υλικό συμφέρον από την ομάδα του. Γι' αυτό.
Την αγωνία του παιχνιδιού την έχει ο προπονητής, όχι ο παίκτης, ούτε ο πρόεδρος της ομάδας. Την προηγούμενη νύχτα γυρνάει στο κρεββάτι λες κι είναι αρνί στη σούβλα, για κοκορέτσι. Έβαλε το γκολ ο ΠΑΟΚ στην Λοκομοτίβα της Κροατίας, όμως το αποψινό με την Σπάρτακ της Σλοβακίας είναι ένα άλλο ματς.
Για κάποιον Ροντρίγκες άκουσα σήμερα. Ποιόν απ’ όλους; Όταν λες Ροντρίγκες και Μπενίτες και Φερνάντες, είναι σα να λες Παπαδόπουλος, Χριστόπουλος, Αντωνόπουλος. Με τέτοιο όνομα χιλιάδες.
Μπράβο στον Μαρινάκη! Πέτυχε μία μεγάλη, θριαμβευτική και επικοινωνιακού χαρακτήρα νίκη στο όνομα της εξυγίανσης και της εύρυθμης λειτουργίας του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.