Δεν είναι παραμύθι. Πριν χρόνια, επί Ζαγοράκη ποδοσφαιριστή, ο ΠΑΟΚ δίνει ευρωπαϊκό παιχνίδι στην Τούμπα με την Σπάρτακ Τρνάβα. Φοβερά πράγματα. Στο 27' η παοκάρα χάνει από τους Σλοβάκους με 3-0! Φοβερά πράγματα.
Τελικά, απ΄ αυτή την ιστορία της κηρυγμένης έχθρας ανάμεσα στους Μελισσανίδη- Μαρινάκη που έφθασε μέχρι την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, υπάρχει μόνο χαμένος. Και κανένας κερδισμένος.
Μου είναι συμπαθής ο Στέφανος Κοτσώλης. Ενας τερματοφύλακας που κάποτε ήταν μεγάλο ταλέντο, μετά φάνηκε να παίρνει την κάτω βόλτα και τελικά η κρίση, η έλλειψη χρημάτων, τον έφερε ξανά στο προσκήνιο. Ομως έκανε μια μεγάλη γκέλα.
Βλέπαμε Παναθηναϊκό στην τηλεόραση και ξεχαστήκαμε, ρε, από τα χάλια μας. Κάτι είναι και αυτό, ρε. Να κυκλοφορείς σε μια χώρα πηδηγμένη, να μην αισθάνεσαι ασφάλεια στη τσέπη αλλά και στο μυαλό σου, μη σου στρίψει μ’ αυτά που συμβαίνουν, δηλαδή.
Κακώς, κάκιστα διαμαρτύρονται οι Παναθηναϊκοί για την κόκκινη στον Σάντσες. Ο Ισπανός με το δολοφονικό του κτύπημα έπρεπε να πάρει την κατακόκκινη, όχι απλά κόκκινη και ροζέ με πουά κάρτα.
Έσωσε ο Παναθηναϊκός, ο κακός και προβληματικός Παναθηναϊκός, την πρώτη παρτίδα με την Μπρυζ όταν αποβλήθηκε ο Σάντσες!!! Με δέκα παίκτες και την είσοδο στο δεύτερο ημίχρονο των Λαγού, Τριανταφυλλόπουλου ένας άλλος Παναθηναϊκός έκλεισε κάθε χαραμάδα στην άμυνα.
Δεν ξέρω αν ο Παναθηναϊκός είχε ωριμότητα που είπε ο Γιάννης Αναστασίου. Δεν την είδα στο πρώτο εικοσάλεπτο του αγώνα. Αντιθέτως, μια από τα ίδια. Δηλαδή; Τον Παναθηναϊκό να βγαίνει μπροστά χωρίς να προσέχει την άμυνά του. Να το ρίχνει στο σορολόπ πριν καν μετρήσει την Μπρυζ.
Κάπου στο μεσαίο πόδι της Χαλκιδικής τράκαρε τον παίκτη μετά τις 12 τη νύκτα σε φαγάδικο. Εγώ αν ήμουν προπονητής θα έκανα πως δεν τον είδα. Αυτός είναι ο δικός μου προσωπικός κώδικας συμπεριφοράς και επικοινωνίας με τους ποδοσφαιριστές μου.
Ο μεγάλος αντίπαλος του Παναθηναϊκού απόψε είναι ο εαυτός του. Το παρελθόν του. Το όνομά του στην Ευρώπη, από το οποίο σταθερά όλο και απομακρύνεται. Βάρος παραπανήσιο είναι αυτό στην πρώτη αναμέτρηση κόντρα στη Μπρυζ. Πίεση να μη βρεθούν πάλι στις στάχτες τα όνειρα και οι προσδοκίες. Μην πάει χαμένη μια ακόμα χρονιά.
«Θέλω το μηδέν στην άμυνα» είπε ο Αναστασίου. Καλώς τον Γιάννη! Κωλοπαίχνιδο απόψε στη Λεωφόρο για τον Παναθηναϊκό και άσε τον προπονητή να λέει τα δικά του. Ότι η ομάδα είναι πιο ώριμη από πέρυσι που είχε αποκλειστεί από την επίσης βέλγικη Σταντάρ Λιέγης. Ότι ο Παναθηναϊκός είναι καλύτερα προετοιμασμένος εν όψει της Μπρυζ.