Κάθε Τρίτη γινόταν η κλήρωση των διαιτητών στην ΕΠΟ. Μεγάλη ημέρα για το πρωτάθλημα η Τρίτη, όχι η Κυριακή, η ημέρα των αγώνων. Για την Ελλάδα στο γήπεδο δεν παίζουν μόνον οι ποδοσφαιριστές.
Στη θέση του Ζωγράφου, αυτού που όριζε τους διαιτητές στα παιχνίδια του σούπερ ληγκ, τοποθετήθηκε ο Γιάννης Τσαχειλίδης. Ηθικό παιδί, λέει ο αποδυτηριάκιας. Το πιο σωστό δεν είναι να πω την προσωπική μου άποψη, όσο να μεταφέρω τι λέει η πιάτσα για το νέο αφεντικό, επί της ουσίας, στη διαιτησία του μεγάλου πρωταθλήματος.
Περίεργο. Η ιδιοκτησία του μπασκετικού Ολυμπιακού γνώριζε καλά ποια είναι η κατάσταση πριν τα βάλουν στο τραπέζι, για την τελική διαπραγμάτευση, λέω για τη διαφορά τους με τον Κώστα Σλούκα.
Άλλο πάλι αυτό. Θα τους τρελλάνει τους παοκτσήδες ο Άρνεσεν. Οι εφημερίδες περίμεναν λόγια παχειά και βαρβάτα για να τα μεταδώσουν πανηγυρικά και θριαμβευτικά και να ξαναζεσταθεί η ελπίδα των παοκτήδων, κι αυτός, ο ψυχρός και αντιλαϊκιστής και τεχνοκράτης Δανός τους την έσπασε.
Η νέα φανέλλα του Ολυμπιακού παρουσιάστηκε από την ΠΑΕ του Μαρινάκη. Σε εκδήλωση γιορταστική, που την είχε ανάγκη η ομάδα μετά τις τελευταίες «εξελίξεις», εννοώ βέβαια τους περιοριστικούς όρους στον πρόεδρο από τον ειδικό ανακριτή Διαφθοράς που ψάχνει και ψάχνεται για την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης.
Δεν είσαι δημοσιογράφος αν αμολύσεις ένα κείμενο μ' όσα είπε ο Άρνεσεν στην παρουσία του, όπου και επίσημα έγινε γνωστό πως αυτός θα έχει όλο το πακέτο ευθύνης στον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ.
Σου φτιάχνει την ημέρα μια όμορφη κοπέλλα, μάλιστα ημίγυμνη να την δεις στο γυαλί, στον υπολογιστή, στην τηλεόραση, σε μια φωτογραφία σε εφημερίδα. Να σου πω το γούστο μου, δεν μου φθάνει το κορίτσι να διαθέτει κορμί μανεκέν, με φτιάχνει αν η γκόμενα είναι «οικογενειακή».
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα στον ΠΑΟΚ. Από σήμερα με την πρώτη προπόνηση εν όψει της νέας σαιζόν ξεκινάει η εφαρμογή ενός μοντέλου πρωτοφόρετου, ασυνήθιστου σε ομάδα. Ο προπονητής δεν είναι υπόλογος στη διοίκηση της ΠΑΕ, ο δε τεχνικός διευθυντής δεν αποτελεί τον σύμβουλο του προέδρου, του μεγαλομέτοχου.
Τον ρωτούσαν αν θα επιστρέψει στον Ολυμπιακό και το παλληκάρι απαντούσε μ' ένα κουρασμένο και ειρωνευτικό μισό, στραβό χαμόγελο. Έφυγε από την Ελλάδα και πήγε Αγγλία και να ξαναγυρίσει πίσω στον Ολυμπιακό;
Είπαν στον Φρανκ Άρνεσεν να «δει» την περίπτωση του Πάμπλο Γκαρσία. Να «χρησιμοποιήσει» τον Ουρουγουανό, διότι είναι δικό μας παιδί, διότι τον λατρεύει η εξέδρα, τέλος πάντων διότι αυτή είναι η επιθυμία του Ιβάν.