Οι πολιτικές εξελίξεις βούλιαξαν το χρηματιστήριο Αθηνών και ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 902,84 μονάδες σημειώνοντας πτώση ρεκόρ άνω του 13%, 14 % στις τραπεζικές μετοχές, ενώ η απόδοση του 10ετούς ομολόγου είναι 7,76%.
Η Ελλάδα πεινάει. Και λοιπόν; Η Ελλάδα δεν έχει να φάει. Και λοιπόν; Η Ελλάδα ζει με δανεικά και άμα μας κόψουν την κάνουλα οι δανειστές, τότε θα ψοφήσουμε. Και λοιπόν;
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος είναι φανατικός θαυμαστής του Ιωάννη Καποδίστρια. Σχεδόν σε όλα τα υπουργεία απ' όπου πέρασε, μπορεί να μην άφησε σπουδαίο έργο, άφησε όμως τουλάχιστον ένα πορτρέτο του πρώτου κυβερνήτη της χώρας και μεγάλου μεταρρυθμιστή.
Τα λεφτά είναι πολλά, το 'χουν πει πολλοί, πάρα πολλοί και πριν από τον “μαύρο”, τον μαχαιροβγάλτη της Τρούμπας, στην “Λόλα” του ελληνικού σινεμά. Στην Ζιμπάμπουε της Αφρικής δεν είναι μόνον πολλά τα λεφτά, είναι και ότι το κράτος είναι μπουρδέλο σκέτο.
Δεν γλυτώνουμε με τίποτα. Καταδικασμένοι είμαστε να τρώμε στη μάπα τα ίδια και τα ίδια. Τι άλλο να 'ναι αυτό παρά κατάρα. Το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου ξανά μανά στη σέντρα. Φοβερά πράγματα.
Και εργαλείο δουλειάς το Facebook από δω και πέρα. Στους χώρους εργασίας, με τις ευλογίες των εργοδοτών, σχεδιάζει να εισβάλει ο Mark Zuckerberg και σχεδιάζει μια νέα ιστοσελίδα για να διεισδύσει στην αγορά των εφαρμογών γραφείου.
Ένας μεγάλος μύθος κατέρρευσε δια στόματος Γκίκα Χαρδούβελη που περισσότερο σαν τεχνοκράτης παρά σαν πολιτικός, λέει τα πράγματα όπως τα αντιλαμβάνεται ο ίδιος και όχι όπως τα υπαγορεύουν οι κυβερνητικές σκοπιμότητες.
Εντοπίστηκαν συναλλαγές μοναχών με εικονικά τιμολόγια που εξέδωσε-αν έχετε τον Θεό σας- φυλακισμένος!!! Στο μικροσκόπιο και Λογαριασμοί μητροπολιτών σε όλη τη χώρα με εμβάσματα που δύσκολα δικαιολογούνται.
Φιάσκο ολκής, τελικά, ήταν οι συζητήσεις και τα δεκάδες πρωτοσέλιδα για νομικά παράθυρα στον ασφαλιστικό νόμο, και την δυνατότητα για πρόωρες και μεγαλύτερες συντάξεις. Προδοθήκαμε. Λες και κάποια αόρατη δύναμη πίεζε για να βγεί όλος ο ντουνιάς στη σύνταξη, έστω με μικρότερες απολαβές.