Ο αποδυτηριάκιας θα στα πει όλα. Είμαστε στο σκάνδαλο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Δηλαδή; Τους διόριζαν σ’ ένα κρατικό μαγαζί, σε μία τράπεζα, που σε κάποιο άλφα βαθμό παίζει το ρόλο του στην εθνική οικονομία, στα συμφέροντα της χώρας, κι αυτοί λαμογιάριζαν.
Κάποτε αυτή η πλάκα πρέπει να πάρει ένα τέλος. Δεν γίνεται να την πληρώνω εγώ κάθε φορά επειδή ένας περίεργος, και γούστο του και καπέλο του, θέλει να κάνει το κέφι του. Κυρίες και κύριοι, κάποιος πρέπει να τα πει. Και επειδή όλοι κάνουν το κορόιδο, το καθήκον το παίρνει νταηλίκι ο αποδυτηριάκιας. Έχουμε και λέμε, λοιπόν.
Το κόλπο είναι να προλάβεις να μπεις στο νοσοκομείο, πριν σε μαγκώσουν. Δεν αφήνω καμμία αιχμή σε βάρος του Δημήτρη Κοντομηνά, για τον οποίον και σ’ αυτόν εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης.
Θες να σε κάνω Έλληνα, ξένε; Γιατί, όχι. Αν είσαι χρήσιμος, απαραίτητος να σου δώσω την ελληνική υπηκοότητα. Να έχεις τα ίδια δικαιώματα, αλλά και τις ίδιες υποχρεώσεις. Αυτά πάνε μαζύ. Πακέτο είναι. Μόνον δικαιώματα είναι ζημιά. Μόνον υποχρεώσεις χάνεται η ισορροπία.