ΟΤΑΝ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ

Η τηλεοπτική σεζόν σέρνεται προς το τέλειωμα της, για να ακολουθήσουν 2 μήνες επαναλήψεων (λες και την υπόλοιπη χρόνια μας έλειψαν), και είναι ευκαιρία να ασχοληθούμε λίγο με το χαζοκούτι, που περνάει την χειρότερη του φάση.
 

Η ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΣΥΛΒΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙ... ΜΗΔΕΝ ΤΑ ΜΜΕ

Ωραία δημοσιογραφία έχουμε στην Ελλάδα. Σύλβα χαίρετε από τον Ολυμπιακό και οι δημοσιογράφοι το έμαθαν... πρώτοι από τους αναγνώστες! Δεν έγινε το αντίθετο. Να πληροφορηθούν το... ξαφνικό πρώτα ο κόσμος και μετά τα μήντια.

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Ορίστε λοιπόν και ο κατάλογος με τις τραγουδίστριες που κατάφεραν να πουλήσουν τους περισσότερους δίσκους στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον Πέτρο Δραγουμάνο και τον επίσημο -και αξιόπιστο- ''Κατάλογο της Eλληνικής δισκογραφίας'', που καταγράφεται διεξοδικά και αρχειοθετείται εδώ και πολλά χρόνια.
 

ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΚΙΑ

Πως τα έχουμε μπερδέψει έτσι ρε παιδί μου! Ότι και να πει ή να γράψει κανείς που να είναι κάπως «εναντίον» ...αμέσως το βαφτίζουμε «κακία». Παιδιά, άλλο είναι να σχολιάζει κανείς, άλλο να σατιρίζει, άλλο να παρατηρεί και να λέει την γνώμη του, άλλο να είναι αυστηρός και απαιτητικός...

Η EQUIPE ΕΔΙΝΕ ΙΔΕΕΣ, ΟΧΙ ΣΕΝΑΡΙΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ

«Έγινα δημοσιογράφος, λοιπόν. Είναι η περηφάνια της ζωής μου». Το έγραψε στο βιβλίο του L'Equipe Belle, Η Όμορφη Ομάδα, που εκδόθηκε το 1991, όταν αποφάσισε να απλώσει τις αναμνήσεις του ο ιδρυτής, διευθυντής και επίτιμος πρόεδρος της αθλητικής εφημερίδας «L' EQUIPE».

ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ, ΜΠΑΡΜΠΑ!

Ποιός κοροϊδεύει ποιόν. Εδώ σε θέλω. Ασφαλώς και πρόκειται για κοροϊδία όταν οι εφημερίδες, αυτά τα χρωματιστά χαρτιά που πωλούνται, συνεχίζουν να λειτουργούν την...παράδοση του καλοκαιριού, προσπαθώντας να εντυπωσιάσουν με ονόματα μεταγραφών που δεν θα γίνουν ποτέ.

Η ΠΑΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ!

Και τι δεν έχει γραφτεί, και τι δεν έχει ειπωθεί γι’ αυτήν την κοπέλα. Έχει είτε φανατικούς εχθρούς, ή φανατικούς φίλους. Αδιάφορη πάντως δεν είναι σε κανένα. Τα τεκνά την γουστάρουν γιατί είναι «φτιαγμένη» και sexy. Εγώ την γνώρισα και έχω να πω ότι και καλή τραγουδίστρια είναι και cool τυπάκι.