Τα τηλεοπτικά βραβεία Emmy είναι τα μεγαλύτερα και εγκυρότερα που υπάρχουν παγκόσμια. Δίνονται στην χώρα της βιομηχανίας του θεάματος, τις ΗΠΑ, αλλά αφορούν όλο τον κόσμο.
Για να γράφουν τα μήντια, να συνεχίζουν να γράφουν, να μην λένε με τίποτα να σταματήσουν να γράφουν σχετικά με το θάνατο του Παντελή Παντελίδη, αυτό ένα σημαίνει. Ότι ο τραγουδιστής πουλάει, να το πω έτσι πεζοδρομιακά και αγοραία.
Δεν μ' ενδιαφέρει αν η κυβέρνηση αυτοχαρακτηρίζεται αριστερά, για να πουλήσει το παραμύθι της ότι είναι κάτι... άλλο, κάτι... διαφορετικό από τους προηγούμενους εκλεκτούς του γίγαντα λαού.
Το κορίτσι με το όνομα Άρια γίνεται δολοφόνος στα 10 της χρόνια. Κανένα συνειδησιακό πρόβλημα, καμμία αγωνία να πάει να ξομολογηθεί. Στη συνέχεια του σήριαλ η Άρια θα συνεχίσει τους φόνους στο σήριαλ με την παγκόσμια επιτυχία, το Game of Thrones.
Πέρασαν δύο χρόνια από το θάνατο του Σταύρου Νταϊφά. Σα σήμερα 24 Μαρτίου στα 87 του έφυγε από την οικογένειά του, τους δικούς του, συγγενείς και φίλους προσωπικούς. Και για τον Ολυμπιακό δεν πέθανε.
Είμαστε πια σ' άλλη εποχή της τηλεόρασης. Το σήριαλ που φιλοδοξεί σήμερα να κάνει παγκόσμιο πρωταθλητισμό γυρίζεται με προδιαγραφές κανονικού σινεμά. Τηλεοπτική σειρά με απαιτήσεις κινηματογραφικής υπερπαραγωγής.
Σάββατο 23 Μαΐου 2015: Ο χαρισματικός Måns Zelmerlöw ερμηνεύει το «Heroes», μαγεύει την Ευρώπη και χαρίζει στη πατρίδα του τη Σουηδία την 6η της νίκη στην ιστορία του θεσμού της Eurovision!
Μόνον έκπληξη δεν είναι που ο Αντώνης Ρέμος αρνήθηκε την παρουσία του στην πρεμιέρα της... μεγάλης επιστροφής της κυρίας Ρούλας Κορομηλά. Η πάλαι ποτέ εθνική τηλεπαρουσιάστρια, που από πρωινατζού την είχε κάνει γυριστή σε πολύχρωμα και πανάκριβα βδομαδιάτικα ψυχαγωγικά show της συμφοράς, κάποια στιγμή κατέληξε στα αζήτητα.
Το προσφυγικό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα που τα Ελληνικά media κοντεύουν να το μετατρέψουν σε τσίρκο. Όπως κάνουν άλλωστε σε όλα τα θέματα. Εδώ δεν δίστασαν να μετατρέψουν σε λαϊκό ανάγνωσμα και θέαμα τον θάνατο ενός ανθρώπου (του Παντελίδη), στο προσφυγικό θα κολλήσουν;
«Είμαι μόνιμος κάτοικος Αθήνας από το 2000 και δεν έχω βρει κάποιον να μισεί την Θεσσαλονίκη, τους Θεσσαλονικείς». Μεγάλη κουβέντα. Τεράστιας εθνικής σημασίας κουβέντα του διασκεδαστή και μουσικού Δημήτρη Σταρόβα, ο οποίος σε πείσμα των κιλών του μόνο μπουχέσα δεν θα τον πεις.