Φοβερά πράγματα. Μετά τη λήξη του αγώνα, του debate των επτά αρχηγών, θα ακολουθήσει ειδική εκπομπή, όπου θα πέσουν σχόλια και αναλύσεις για το τι είπαν οι κομματάρχες. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ξευτύλα!
Aπόψε γίνεται ο γάμος. Μιλάμε πολύ σοβαρά. Πανέτοιμος ο παπάς που θα τελέσει το μυστήριο. Και ο κουμπάρος, πανέτοιμος κι αυτός έχει κάνει την προπόνησή του, πώς να αλλάξει τα στεφάνια και το γύρω-γύρω όταν οι άλλοι θα ρίχνουν ρύζι.
Δεν θυμάμαι μια μέρα, έστω μία μόνον ημέρα, να πέρασε εδώ και 7 χρόνια, από τότε που ο Τσίπρας έγινε πρόεδρος στον Σύριζα, που να μη μίλησε το παλληκάρι. Κάθε μέρα, μα κάθε μέρα, όπως άλλωστε κάθε αρχηγός κόμματος όλο και κάτι θα πει.
Την πεζοδρομιακή συμπεριφορά του Κεφαλογιάννη στο πάνελ με τον Σκουρλέτη, άλλο μπουμπούκι κι αυτός, δεν χρειάζεται να τη σχολιάσω. Το έχουν κάνει πολλοί. Αυτό που θέλω να αποκαλύψω είναι τι συνέβη με τον κάμεραμαν της ΕΡΤ, επειδή γράφτηκαν πολλές παπαριές.
Τσίπρας και Μεϊμαράκης, Θεοδωράκης και Κουτσούμπας, Λαφαζάνης και Καμμένος, συν και την κυρία Φώφη Γεννηματά, θα στηθούν απόψε στο debate των πολιτικών αρχηγών. Γελοία ιστορία!
Η χώρα δεν έχει καμία ανάγκη από ντιμπέιτ, αλλά μόνο από εθνική συνεννόηση. Καθαρές κουβέντες. Έχει καεί η γούνα μας από την έλλειψη σοβαρότητας και ουσίας στο δημόσιο διάλογο μεταξύ των κομμάτων, που μία ακόμη ...παράσταση δεν θα βοηθούσε κανέναν.
Λέει ότι καταλαβαίνει αρκετά Ελληνικά, αλλά δεν μιλάει γιατί φοβάται ότι θα κάνει πολλά λάθη και θα τον κοροϊδεύουν. Ο Μιχάλης Τσικλής με καταγωγή από Μυτιλήνη και Σπάρτη, είναι Ελληνάρας με τα όλα του και σκίζει.
Δεν μπορώ να πω ότι με συγκινούν οι αναλύσεις για το πως η εθνική νίκησε τους Σκοπιανούς, που είναι μπασκετική δευτεράτζα, στην πρεμιέρα του Ευρωμπάσκετ. Δεν θα ασχοληθώ με το αγωνιστικό. Το αφήνω στους ειδικούς.
Αισθάνθηκε την ανάγκη και ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης να στηρίξει την εθνική ομάδα. Για να πούμε τα πράγματα όπως είναι, ένας εκ των επικοινωνιολόγων, του είπε: «Πρόεδρε, τοποθετήσου για να είσαι μέσα σε όλα». Θα τα πούμε, λοιπόν, όλα εδώ που φτάσαμε.
Πριν από χρόνια διάβασα τη γνώμη του γνωστού Γούντυ Άλεν για το φόνο. Ο δημιουργός πολλών κινηματογραφικών ταινιών είχε πει: «Μ' ενδιαφέρει το έγκλημα, γενικώς. Ο φόνος είναι θεμελιώδες εργαλείο της δραματουργίας.